• Oké, ik ben al een tijdje op Q., en ik snap wel ongeveer alles hier, maar één ding blijft voor mij raar. Rechts is daar zoiets met 'mijn bladwijzers' ... euh, wat betekent dat en waarvoor is het nuttig?

    Als je een story leest en je bent bv. halfverwege die story dan kan je een bladwijzer plaatsen en dan kan je beginnen lezen vanaf het deel waar je eindigde.

    Als je een boek leest maak je wel eens een ezeloor aan een hoekje van een bladzijde. Eigenlijk is dat hetzelfde, lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Als je even geen tijd meer hebt om de story verder af te lezen, zet je er een bladwijzer.
    Dan kun je als je weer tijd hebt gewoon op de bladwijzer klikken, dan weet je waar je bent gebleven met lezen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oké, snap het!

    Als je een story aan het lezen bent en je moet opeens weg ofzo. Is het wel fijn dat als je het weer een keer gaat lezen niet helemaal moet zoeken. Je klikt dan gewoon op 'bladwijzer' en dan staat ie in je bladwijzer zodat je hem makkelijk weer terug kan vinden =)

    Scarecrow schreef:
    Als je een boek leest maak je wel eens een ezeloor aan een hoekje van een bladzijde. Eigenlijk is dat hetzelfde, lol.

    Ik doe dat altijd ;d
    En iedereen zeggen: 'da's keislecht voor dat boek' x'd


    Where there is a sea there are pirates...

    > Slotje; ze snapt het.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.