• want ik ga een aantal mensen vermoorden. :l
    Nee, serieus, twee mensen die ik kennen hebben liefdesproblemen ofzo. :l
    De eerste is mijn beste vriend, zijn vriendin heeft het uitgemaakt om de stomste reden dat je, je maar kan bedenken en ten tweede een vriendin, E, van me kent een jongen, dat zit allemaal nogal redelijk verwarend in elkaar, maar anyways, hij zei dus gister tegen haar dat zij hem een kans moest geven als vriendje, nou ja, die vriendin E. dus begint helemaal te flippen omdat hij een player is en hij dat toch niet meende waarschijnlijk. En dan stond er plots een ander meisje in zijn nickname dus E. al helemaal over de rooie. Nu vandaag weer, vroeg E. of hij dat van gister meende en M. die jongen zei ja. Na een tijdje stond er in zijn nicknam 'V. ily xx gij weet' Nou ja, E. helemaal flippen en zeggen dat ze iedere jongen vermoord enz.
    Serieus, als niemand me tegenhoudt ga ik dat ene kind en die M. vermoorden.
    Nee, serieus, ik kan er niet tegen als ze vriend(inn)en van me kwetsen, daar word ik zo pissed of van. :l
    Nou ja, wie helpt me met vermoorden? (cat)
    Good job als je dit hebt gelezen, maar ik vond dat ik het hier wel neer kon plaatsen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik help je wel

    CuteWolf schreef:
    Ik help je wel


    Dank je (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik wil ook helpen :3


    dream, dare, fly!

    Ik kan er ook niet tegen als iemand Mijn Vrienden of Familie pijn doet

    Ik haat zulke mensen, dus op mij kan je rekenen :'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Whoo, dank je :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik kan daar egt niet tegen dat mensen zoiets doen :@
    heb ongeveer hetzelfde meegemaakt dus ik help je :Y)

    Ik help je ook, als jij mij dan ook helpt :3
    Een aantal vriendinnen van mij hebben ook zo'n jongens die hen gekwetst hebben en daar moet ik ook nog wraak op nemen :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik wil je wle helpen. (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Twinkle schreef:
    Ik help je ook, als jij mij dan ook helpt :3
    Een aantal vriendinnen van mij hebben ook zo'n jongens die hen gekwetst hebben en daar moet ik ook nog wraak op nemen :'D


    Oké, ik help je. :3
    Zetten we ze allemaal op een rijtje en dan gaan we ze afknallen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    I wanna kill. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Het is toch normaal? Mensen worden nu eenmaal gekwetst, hoe hard het ook is en mag klinken.Maar jou beste vriend kon even goed zijn vriendin kwetsen en E kon even goed die jongen kwetsen, ook al is het een player.Het enigste wat je kunt doen is je vrienden troosten.Mensen worden dagelijks gekwetst.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Liefje, ik sta achter je. ^^


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Closure schreef:
    Het is toch normaal? Mensen worden nu eenmaal gekwetst, hoe hard het ook is en mag klinken.Maar jou beste vriend kon even goed zijn vriendin kwetsen en E kon even goed die jongen kwetsen, ook al is het een player.Het enigste wat je kunt doen is je vrienden troosten.Mensen worden dagelijks gekwetst.


    Ja nou, toch ga ik ze vermoorden.(cat)
    Nee kijk, als dat kwetsen nu op een andere manier was gebeurt, best, maar hoe dit is gebeurt vind ik niet kunnen, dus ik ben pissig.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Crimineel schreef:
    I wanna kill. (krul)


    Dacht ik al. (krul)
    Criminelen killen ook wel eens.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson