• Heeey! Ik heb een nieuwe storie geschreven maar ik weet niet of het eerste hoofdstuk goed is. Zouden jullie het willen lezen? Het is trouwens een Justin Bieber storie. Maar voor degene die hem maar niks vinden zou ik toch nog wat tips willen krijgen!

    Na een vreselijk ongeluk durft Heather Simons, 16 jaar, niet meer een relatie met een jongen aan te gaan. Wanneer ze een nieuw baantje krijgt als een professionele masseuse staat haar een verrassing te wachten. En dan bemoeit Heathers' bff er zich nog mee waardoor ze in de vreemdste en gênanste situaties terechtkomt.
    Everything leaves a mark.


    All this dampness is damp.

    Ik ga lezen. :9~


    Smiling but close to tears.

    Crimineel schreef:
    Ik ga lezen. :9~


    thanks ^^


    All this dampness is damp.

    haha, ik las zo dit: ''Plots hoorde ik remmende banden en een harde knal. Ik draaide me om en mijn ogen sprongen vol tranen. De mensen schreeuwde luid en geschokt. Alles ging plots zo langzaam.''
    En toen begon mijn computer een enorme herrie te maken, en ik schrok me dood, haha.
    Leuk verhaal, ga maar snel verder. :9~


    Smiling but close to tears.

    Crimineel schreef:
    haha, ik las zo dit: ''Plots hoorde ik remmende banden en een harde knal. Ik draaide me om en mijn ogen sprongen vol tranen. De mensen schreeuwde luid en geschokt. Alles ging plots zo langzaam.''
    En toen begon mijn computer een enorme herrie te maken, en ik schrok me dood, haha.
    Leuk verhaal, ga maar snel verder. :9~


    haha x'd
    dankje :3


    All this dampness is damp.