• Ik haat mijn haar.
    -goed hè, dat rijmt.-
    Allereerst, heeft de kapster het te kort geknipt. Verdomme net voor het concert!¬¬'

    Maar daar gaat het nu niet om. Mijn haar hangt áltijd plat. Als ik het naar voren schud, dan zit het even goed, maar gaat het weer plat. Mouse helpt niet, en haarlak ook niet.
    Mijn haar krult bij mijn nek/hals naar binnen waardoor het nog platter lijkt. Iemand tips?


    everything, in time

    Kun je niet aan (desnoods een andere dan die muts die je haar nu heeft verknalt -_-) een kapper om advies vragen? Die doen dat graag =3


    ars moriendi

    Gebruik je toevallig conditioner? Want daar wordt je haar ook een stuk zwaarder van. Sinds ik daar vanaf ben gestapt heb ik ook ineens volume :'D


    I clicked my heels and wished for you.

    Muts opdoen :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    FOTO!


    En nee, ik wil mijn haar juist altijd stijlen, misschien brochen ?


    The soul needs autumn.

    NJ schreef:
    FOTO!


    En nee, ik wil mijn haar juist altijd stijlen, misschien brochen ?


    JE KRIJGT GEEN FOTO VAN MIJN NIEUWE HAAR! -ja dat mocht in hoofdletters.-

    het is niet zo heeeel anders, maar wel minder mooi en ik ben er niet blij mee.

    @Marije;
    Nope, gebruik ik niet. Het is altijd al plat geweest, behalve vroeger want toen had ik krulletjes.:9~
    Maar ik word er nu echt gek van.


    everything, in time

    Een shampoo voor meer volume gebruiken? (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Je kan het ook gaab touperen. Maar daar krijg je wel heel erg klitten van.

    Als je je haar gaat brochen dan moet je je lichaam naar voren buigen en dan heb je (naar het schijnt) meer volume. Misschien helpt dat?,of anders raad vragen aan een kapper.

    Als je uit de douche komt, moet je je haar voorover gooien, echt veel mouse erin doen en dan gaan föhnen. Echt tot dat het helemaal droog is! Dan pas omhoog komen en het in model kammen/föhnen. Maar daarna niet meer stijlen ofzo, gewoon zo laten. Dan heb je echt veel mee volume! ;D


    -

    Misschien valt het nog mee? en zoals jackstrify zegt, je kan het misschien natmaken en het dan goed proberen leggen?
    ~ mijn haar is best wel goed geknipt vandaag eigenlijk, thehee ;3

    Haha, ik heb precies hetzelfde probleem, alleen valt mijn haar niet naar binnen, maar naar buiten. Dus sorry, geen tips. D:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Na het wassen op je kop gaan hangen en je haar droog föhnen hierdoor drogen je haren in de andere richting op en krijg je meer volume.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Helpt wax ook niet?
    Mijn haar is ook heel plat en mouse enzo werkte ook allemaal niet maar ik heb nu een hele goede wax van de kapper zelf en die werkt wel goed vind ik (:


    dream, dare, fly!

    wanneer het droog is, even met de haardroger doorgaan - NIET KAMMEN - en dan heb je meer volume