• Zo word ik nu op school genoemd, enkel omdat ik een x met de auto gebracht werd. Volgens 2 van mijn klasgenoten ben ik een verwend kreng dat alles krijgt wat ze wil. Ja, ik krijg ook wel is dingen net als ieder ander maar voor de meeste dingen moet ik ook wel wat doen hoor. Iedereen ziet me altijd als een wandelend geldautomaat, enkel omdat mijn ouders niet willen dat ik geld te kort heb op school en me daarom meestal wat toeschuiven. Ik ben ook nog is verwaand en arrogant en blijkbaar woon ik in een dikke villa. Ik kan toch niets aan mijn leven veranderen, niets aan waar ik geboren ben of waar ik woon. Nou, dan ben ik maar een fucking prinsesje hoor maar ik weet tenminste wie ik ben en wat ik wil, dat kan ik van hun niet zeggen.


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb vaak veel geld bij en ik word altijd met de auto gebracht. Maar jeetje, ze maken er een drama van O_O'


    All this dampness is damp.

    Bij mij zit er ook een meisje in de klas die we verwend vinden, want zij wordt ook met de auto gebracht.
    Maar zij wordt ALTIJD met de auto gebracht terwijl ze vijf minuten van de school woont. -.-
    Ik denk dat dat bij jou wel anders is. Trouwens als het regent of sneeuwt, worden er wel eens mensen met de auto gebracht. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Rolemodel schreef:
    Ze zijn jaloers. (cat)

    Ik zou je ook verwend noemen.
    Maar alleen omdat ik zelf nooit iets krijg. Ik word altijd vreselijk jaloers op mensen die altijd alles krijgen wat ze willen.
    Daar kan ik werkelijk niets aan doen. x)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ben zeker niet rijk, maar wel verwend. Al het geld dat niet op gaat aan de huur, belasting en voedsel word uitbesteed aan mij. En nou voel ik me best wel verwend :X


    Scream for mercy!

    Jaloeeeers (cat)
    Haha een aantal vrienden van me vinden mij ook verwend want ik word ook iedere dag met de auto gebracht. En ik krijg 30 euro per week en daarnaast ook gewoon nog dingen die ik wil. But whatever (cat) Jaloerse kinderen :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik word ook altijd verwend genoemd. ö Maarja, ik trek me er eigenlijk niks van aan, ik ben eigenlijk ook best wel verwend. x'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    slaat nergens op.dan wordt 1 keer met je auto gebracht wordt.jij kunt er niks aan doen dat jou ouders geld hebben

    liever steen rijk dan straatarm zeg ik dan maar


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wees er trots op. Die andere kinderen zijn jaloers op je als ze je zo'n bijnaam geven.


    Queen of Hell is my name

    ze zijn gewoon jaloers.
    Ik ben ook best verwend hoor.


    make cake, not war

    lol xD

    Gheheh ze zijn gewoon jaloers.

    Ik ben ook een verwend nest. Maar dat komt door mezelf en zeker niet door mijn moeder!


    Wie du mir, so ich dir.