Isabella is een probleemkind, tenminste dat zeggen de deskundigen. Ze is opstandig, agressief en toont wangedrag. Haar ouders kunnen haar niet aan en sturen haar daarom naar een verre tante in New York. Lyse, zoals de tante heet, blijkt een irritante drilmeesteres te zijn die wil dat Isabella alles doet wat zij opdraagd. Isabella voelt zich niet thuis op haar nieuwe school, noch in haar nieuwe thuis. maar dan ontmoet ze hem, Chuck Bass. De grootste player van de stad, laat hij haar hart sneller kloppen?
'Haar hulpkreten waren luid hoorbaar in de kleine steegjes. Ik negeerde ze en liep verder, ik had problemen genoeg en wou me niet met andere bekommeren. Zo kwamen er juist meer problemen. Ik trok mijn jas was hoger dicht en zette mijn capuchon op. Al luisterend naar de kreten versnelde ik mijn pas, zoekend naar een blek waar ik ze niet meer zou kunnen horen, waar alles vredig zou zijn. Ik keek om me heen en vloog een portiek in, maar ook daar waren haar hulpeloze kreten hoorbaar. 'Help me!' '
Rollen :
- Drie jongere nichtjes
- Gothic meisje -wordt vriendin-
Cristine
- Buurmeisje
Maiden
Voor je gaat invullen :
- Namen moet volledig zijn en niet Nederlands, op zijn hoogst de achternaam maar dan verengelsd. zoals ; Van der Woodsen. bijv.
- Karakters moeten goed beschreven worden eveneens als het uiterlijk, foto's worden niet gebruikt. voorbeeld : Katy is een echt prinsesje, ze krijgt alles wat ze wil en is door en door verwend. Alsnog is ze geen kreng en geeft ze veel om de mensen om haar heen.
Invullen:
Origineel?
Titel goed?
Rol?
Naam?
Karakter beschrijving?
Uiterlijk beschrijving?
[ bericht aangepast op 18 feb 2010 - 18:02 ]
We can only learn to love by loving.