• ||| Smien & Yasmine's Private Party ||| MorgeGirlsNight!SilkeKaulitzYasmineKaulitzSmienListing zegt:
    (smien) mij wij wete wel da da vo u ook moeilijk is ma wi hebbe sam nu 2dage bij ons gehad en das gwn zo zielig da wij weten da gij hem n imoet en hem dan zo horden praten over u da hem u mist en u graag ziet enal.... en persoonlijk vin k et erg da hem nix weet en zo blijft geloven dagelle een kans maakt samen.

    zegt het genoeg?wa moet ik doen?kvoel mji een lompe trut..

    Kan het ook in het NL? Dan kan ik het nl begrijpen ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Kan het ook in het NL? Dan kan ik het nl begrijpen ;)

    het komt er op neer..ik had een crush op ne gast,ma da is voorbij..en die ziet mij kei graag en blablabla..en die blijft gelove da wij gelukkig same kunne zijn..terwijl ik er niks meer voor voel,enja..

    Kan het ook in het NL? Dan kan ik het nl begrijpen ;)

    Inderdaad xD.


    I recycle my thoughts.

    Ai echt wel erg, voor jou en voor hem eigenlijk ook.


    Live life limitless.

    (...)
    Inderdaad xD.


    Ik verstond het hoor, ik bedoel ik kon het lezen


    Live life limitless.

    Dat suckt ¬¬'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat suckt ¬¬'


    Jah he


    Live life limitless.

    Tja wat kan je doen, je kan hem niet dwingen jou minder graag te zien. Laat hem hoop hebben;) En behandel hem verder gewoon als een vriend, en ga zeg maar niet anders doen tegen hem om zeg maar rekening met zijn gevoelens te houden. Njhaa 'k vind je geen lompe trut hoor:D


    Why don't you break my heart

    Tja wat kan je doen, je kan hem niet dwingen jou minder graag te zien. Laat hem hoop hebben;) En behandel hem verder gewoon als een vriend, en ga zeg maar niet anders doen tegen hem om zeg maar rekening met zijn gevoelens te houden. Njhaa 'k vind je geen lompe trut hoor:D


    Ik vind je ook geen lompe trut en wil je effe mijn ander topic nog eens bekijken


    Live life limitless.

    voldens mij ben ik dom.
    ik kan het namenlijk niet lezen x'D


    don't Worry...Be gay.

    voldens mij ben ik dom.
    ik kan het namenlijk niet lezen x'D


    De meeste hier kunnen het niet lezen alleen ik:D:D:D Maar ze heeft het in het kort ook uitgelegt kijk maar


    Live life limitless.

    ow x'D


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    De meeste hier kunnen het niet lezen alleen ik:D:D:D Maar ze heeft het in het kort ook uitgelegt kijk maar
    whiii *voelt zich blij* ik kon t ook lezen xD


    Why don't you break my heart