• Voor wie nu in het laatste of eennaar laatste jaar zit, wie weet wat hij hierna voor opleiding wil doen? En welk niveau doe je nu?


    Ik denk dat alleen Nederlanders dit kunnen beantwoorden, maar misschien de Belgische ook?

    Ik zit in 4 havo, en ik denk dat ik de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening wil gaan doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik doe nu VWO 6 en straks wil ik óf geneeskunde óf criminologie gaan doen. Ben er nog niet helemaal uit (cat)

    Volgend jaar zit ik in de 4e. Daarna ga ik op het MBO de opleiding SAW volgen. Daarna ga ik naar het HBO en dan verder studeren voor psychologie.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik doe nu ASO / VWO en wil Music Management doen. (:

    Ik doe dit jaar examen, en ik ga naar het Grafisch Lyceum voor Fotografie of voor een tekenopleiding C:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Een of ander HBO.


    No growth of the heart is ever a waste

    aankoment jaar ga ik naar de 1ste ik ga vmbo/havo doen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zit in BSO en ik wil jounalistiek gaan studeren
    -Belg-

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 22:59 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik moet nog drie jaar van deze MBO opleiding. T_T


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    k ga beginnen aan een HBO opleiding tot tolk, waarschijnlijk eerst Engels en daarna ga ik Japan onveilig maken:P

    Ik doe nu Latijn-Wetenschappen en ik weet nog helemaal niet wat ik zou willen doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik wil graag naar de universiteit gaan en daar medicijnen, journalistiek, geschiedenis of letterkunde studeren. dat laatste klinkt lame maar goed.


    We can only learn to love by loving.

    Ik zit nu in jaar 3 en twijfel nog tussen Havo of vwo, maar wil waarschijnlijk het havo-profiel maatschappij&cultuur gaan doen. En dan ga ik eerst een jaar naar het buitenland en dan wil ik iets doen van theologie/religie&cultuur studie/geschiedenis of creatieve therapie. Ghehe


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ravel schreef:
    Ik zit in 4 havo, en ik denk dat ik de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening wil gaan doen.


    Dat wil ik ook. Probleem bij mij is alleen dat ik dit jaar waarschijnlijk blijf zitten.


    Protège moi de mes désirs.

    3 mavo, Grafisch Lyceum voor Fotografie (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.