• Slapen! Maar ik weet nu al dat het me niet gaat lukken, ik ben zo verdomd verkouden! Maar mijn ogen zijn heel erg moe en mijn lichaam uitgeput. Gister kon ik ookal amper slapen.


    Your make-up is terrible

    Moet je thee gaan drinken en slaappilletjes nemen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dat probleem herken ik. Het duurt uren voordat ik eindelijk in slaap val.
    En vannacht wordt het helemaal een ramp, omdat ik amper adem kan halen omdat ik dus ook verkouden ben. Mijn hele keel zit dicht D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat heb ik ook altijd!


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Gewoon in bed gaan liggen xd
    En als je neus dicht zit, een ui open snijden, zout erop, en naast je bed:Y)

    @ Sealine
    Ik drink al de hele dag thee en ik moet er alleen van naar de wc :x En ik doe niet aan slaappilletjes.

    @ Ravel
    Same here, echt vervelend.


    Your make-up is terrible

    neusdruppeeeeeels _O_ en verse citroenthee , maw citroen uitpersen en daar kokend water bij , bij mij helpt het (:

    nee eigelijk helpt de thee helemaal niets :'D
    maar de neusdruppels wel ;)

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 21:49 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    UNCOMMON schreef:
    Gewoon in bed gaan liggen xd
    En als je neus dicht zit, een ui open snijden, zout erop, en naast je bed:Y)


    Haha, dat gaat niet werken voor mijn ogen x'D Die zijn al extra gevoelig, rood en gezwollen.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Haha, dat gaat niet werken voor mijn ogen x'D Die zijn al extra gevoelig, rood en gezwollen.

    Komkommer erop? haha xd

    Seel schreef:
    neusdruppeeeeeels _O_ en verse citroenthee , maw citroen uitpersen en daar kokend water bij , bij mij helpt het (:


    Ik heb zelf een zoutoplossing gemaakt voor in mijn neus x'D Maar dat werkt maar eventjes. Ik heb het gevoel dat ik geen hersens heb, maar alleen maar snot dat er allemaal uit wilt


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Ik heb zelf een zoutoplossing gemaakt voor in mijn neus x'D Maar dat werkt maar eventjes. Ik heb het gevoel dat ik geen hersens heb, maar alleen maar snot dat er allemaal uit wilt
    gebruik eens neusdruppels echt vn de apotheek ? okee je neus zal smorgens wel toe zitten , maar mss kan je makkelijker in slaap vallen (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)gebruik eens neusdruppels echt vn de apotheek ? okee je neus zal smorgens wel toe zitten , maar mss kan je makkelijker in slaap vallen (:


    Dat zijn bijna dezelfde :Y) Haha, okay, niet dezelfde als Otrivin en dat soort stuff, maar dat heb ik nog nooit gebruikt omdat het niet nodig is.


    Your make-up is terrible

    Warme melk. ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Dat zijn bijna dezelfde :Y) Haha, okay, niet dezelfde als Otrivin en dat soort stuff, maar dat heb ik nog nooit gebruikt omdat het niet nodig is.

    als je er niet van kan slapen vind ik het wel nodig :'D mr ja je kiest maar (;


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)
    als je er niet van kan slapen vind ik het wel nodig :'D mr ja je kiest maar (;


    Ja, de laatste keer dat ik er niet van kon slapen wist ik niet eens dat er zoiets als neusdruppels bestond, dus das zo lang geleden x'D En nu is het te laat om nog iets te kopen dus had ik het maar zelf gemaakt.


    Your make-up is terrible

    ik wil ook slapen! maar ik geraak de laatste tijd niemeer in slaap, en ik heb mij deze vakantie nog geen enkele keer kunnen uitslapen --' ik ben doodop! ö


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."