• Oke ik ga lekker zage over films :'D
    tege woordig zijn er echt geen goei films meer om in u broek te kakke he Oo,
    allee kijk naar saw,hostel,final destination,die moette zich eng voor doen..ma die zijn eigelijk echt wel slecht..
    the exorcist(fsoiet),the ring,the grudge..allee komaan..ik lig er bijna mee uit mijn stoel vant lache Oo oke ze zijn wel goe..ma eng?grappig..
    weet er iemand ne ECHTE ENGE film fsu voor mij want tege woordig vinde da ni snel nimeer :'D?

    weet je welke pas eng is:|
    god los

    gaat ovr de bende vn venlo en is egt gebeurt:|ze zitte nu nog steeds in de bak:|
    maar ik weenie wat je eng vind. ik vind heel veel dingen al vrij snel eng:|


    We're going to make it!

    weet je welke pas eng is:|
    god los

    gaat ovr de bende vn venlo en is egt gebeurt:|ze zitte nu nog steeds in de bak:|
    maar ik weenie wat je eng vind. ik vind heel veel dingen al vrij snel eng:|


    BTW. AngelXWings speaking zangeres vn de band :D


    We're going to make it!

    Even nog een suggestie :
    I Am Legend .
    er zitten een paar schrikmomenten in en 't is echt een fantastische film .
    't Is wel thriller; maar geen horror denkik .
    X
    Die is echt Stoer :D En idd veel schrikmomenten.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik zweer eng moest um verplicht op school kijke :| en hijs 16+


    We're going to make it!

    ik zweer eng moest um verplicht op school kijke :| en hijs 16+


    VERPLICHT OP SCHOOL NAAR EEN FILM KIJKEN ?!
    GELUKZAK =D
    Als wij naar een film moeten kijken op school dan is dat geen horrorfilm maar een film over mongolen of Jezus .

    plezier gegarandeerd -.-'

    X


    /

    (...)

    VERPLICHT OP SCHOOL NAAR EEN FILM KIJKEN ?!
    GELUKZAK =D
    Als wij naar een film moeten kijken op school dan is dat geen horrorfilm maar een film over mongolen of Jezus .

    plezier gegarandeerd -.-'

    X


    GELUK:|:|:|:| egt nie!! moest vanwege een project ofzo. ik heb heel snel schrik vn dinge. en ik moest verplicht kijke en naar buiten lopen wilde ik nie wilde nie worde uitgelache worde als schuiterd:|


    We're going to make it!

    (...)

    GELUK:|:|:|:| egt nie!! moest vanwege een project ofzo. ik heb heel snel schrik vn dinge. en ik moest verplicht kijke en naar buiten lopen wilde ik nie wilde nie worde uitgelache worde als schuiterd:|


    Oeps . In dat geval sorry dat ik je een gelukzak heb genoemd =)


    /

    (...)

    The descend gaat over een groepje grot-verkenners ofzo. Die willen een grotten tocht doen, maar 1 van de leden had een grot uitgekozen die niet bekend was. Ze komen vast te zitten en komen allerlei enge wezens tegen.

    ehm..oke nee ni echt :')

    enge films?
    ik vond scary movie al engxD... maar dat kwam misschien ook omdat me vriendin ze heel grappig vond en lacht als een heks:$...
    dus sorry, geen idee:$


    I am an idiot, I move.

    Wel , ik geef u dus totaal gelijk!
    al die films vind ik ook niet eng!

    xoxo


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Omg je lijkt me broer weg x)
    die zit ook altijd zow van; er zijn geen leuwke films op -_-' en als we eindelijk eentje kyke; das zoow nep en zit ie te lache enzo ...
    enne ik weet nie egt een koewle film srri (A)


    when words fail, music speaks.

    Ik ben ook niet snel bang te krijgen. Je kan me allerlei horrors en thrillers voorleggen, maar bang word ik niet x3 Alleen Chucky wil ik niet kijken! Heb een klein stukje gezien, ben nu doodsbenauwt voor poppen O


    If you don't listen, you're never gonna learn.