• Ik zeg het meestal fout, haha.
    Een zon keer he, me pa zat te bellen, en had de tomtom aan, dus ik moest zeggen waar we heen gingen, want hij kan niet 3 dingen tegelijk. We moesten zo rechts, dus ik zo 'LINKS LINKS LINKS' hij zo kijken 'Dat is Rechts' Ikzo: 'niet, ga links.' Dus al die mensen achter ons toeteren, en toen ging me pa rechts haha. hij zo: 'Ik laat jou nooit meer de tomtom 'lezen'' (krul)

    En vandaag, we moesten zo links met de fiets ik zo: 'En nu gaan we....' hele lange stilte 'links.' haha.

    Verwisselen jullie Links en Rechts ook welleens? :3


    Smiling but close to tears.

    nee ;p


    I don't bite, most of the time <3

    Soms.

    Nooit :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja! Ik moet altijd eerst nadenken, "Ik schrijf met rechts, welke hand schrijf ik altijd mee?"


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Vroeger deed ik dat vaak, maar ondertussen maak ik daar geen fouten meer in. ^^


    Let the Night embrace you

    ankeaddicted schreef:
    Ja! Ik moet altijd eerst nadenken, "Ik schrijf met rechts, welke hand schrijf ik altijd mee?"

    Haha, dat doe ik ook, en soms beweeg ik met mijn hand alsof ik echt aan het schrijven ben. :X

    Dazzled schreef:
    (...)
    Haha, dat doe ik ook, en soms beweeg ik met mijn hand alsof ik echt aan het schrijven ben. :X


    haha, dat doe ik ook. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Dazzled schreef:
    (...)
    Haha, dat doe ik ook, en soms beweeg ik met mijn hand alsof ik echt aan het schrijven ben. :X
    Ja, dat doe ik ook xD


    Life is hard and then we die

    Altijd. Ik vind het nog steeds moeilijk. :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee :'D


    Never run out of reasons to smile...

    ankeaddicted schreef:
    Ja! Ik moet altijd eerst nadenken, "Ik schrijf met rechts, welke hand schrijf ik altijd mee?"


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja, ik ook. En op de fiets is het al helemaal rampzalig;
    'Hier moeten we links!' zeg ik. -gaat rechts-
    En mijn vriendin gaat dan wel echt links. :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, vaak. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Altijd x'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat heb ik ook wel eens, ja.


    Protège moi de mes désirs.