• Nou kijk, naast dokter, wil ik misschien wel bij een tijdschrift werken. Het lijkt met echt tof om het een keer uitteproberen. maar weten jullie toevallig welk programma je dan moet gebruiken? Haha, als ik dat programma heb begonnen, ga ik uitproberen; en jullie mogen het zien!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik heb geen idee?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik snap de vraag niet o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Chased schreef:
    ik heb geen idee?


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    adobe Indesgin daar worden de pagina's in kranten en tijdschriften in opgemaakt en je artikelen kun je gewoon in word typen


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Sentiment schreef:
    Ik snap de vraag niet o.O
    Kijk, de redactie van bijvoorbeeld de hitkrant gebruikt natuurlijk een programma \voor ze dat ding in elkaar zetten. maar ik heb zitten zoeken en ik kan geen GRATIS programma vinden


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    dwergiie schreef:
    adobe Indesgin daar worden de pagina's in kranten en tijdschriften in opgemaakt en je artikelen kun je gewoon in word typen
    Kost dat niet geld?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room