• dat ze een serie aan films maken met het zelfde onderwerp maar steeds andere acteurs.
    Ik had lang geleden the Prince and me 1,2 en 3 gedownload(stout)
    Ik was weg van de eerste film dus ik deel 2 kijken.
    Is het meisje opeens vervangen door een ander >< (en draagde de zelfde naam) Dat vond ik niet leuk want de eerste overtuigde me meer in haar rol.
    Wil ik net 3 gaan kijken is het meisje nog hetzelfde maar is de jongen vervangen.
    c'mon ><
    Ik heb zoiets als je een serie films maakt moeten de acteurs toch hetzelfde blijven?
    Of niet?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 19:13 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Idd, daar kan ik me ook mateloos aan irriteren.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Is het niet net zoals bij Bring it On dat de film dan hetzelfde principe heeft met andere mensen en een iets andere verhaallijn?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Miauw schreef:
    Idd, daar kan ik me ook mateloos aan irriteren.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ankeaddicted schreef:
    Is het niet net zoals bij Bring it On dat de film dan hetzelfde principe heeft met andere mensen en een iets andere verhaallijn?

    Nee,
    De eerste film was hun ontmoeting. De tweede de bruiloft en de derde de huwelijksreis. Zo bedoel ik het :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Inderdaad, dat is vreselijk irritant. In een film(serie) is een bepaalde acteur gewoon dat personage. Als je die gaat vervangen is ook het hele personage iemand anders geworden, terwijl hij volgens het script nog dezelfde zou moeten zijn.


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Inderdaad, zo blijft het verhaal niet boeiend meer. Ik erger me er ook aan..
    Maak dan geen vervolgdelen.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Idd

    Miauw schreef:
    Idd, daar kan ik me ook mateloos aan irriteren.


    I need you like a heart needs a beat

    Die mensen kunnen er toch niets aan doen dat de acteurs niet meer mee willen doen. En moeten ze daarvoor al hun ideën laten vallen?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    klopt ik heb dei films ook
    en dat vond ik ook verschrikkelijk


    Why don't you break my heart

    Dat was toch ook zo bij Save The Last Dance? ;~;
    Ik snap wat je bedoelt, dat is inderdaad irritant.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ja ik vind dat ook irritant. Was ook zo bij Home Alone. ;x


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ga dan gewoon niet verder met die film maken. --' Denk ik dan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind van wel, inderdaad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Joselyne schreef:
    Idd, daar kan ik me ook mateloos aan irriteren.


    I've got you to make me feel stronger.