• Af en toe haat ik mijn vriendinnen echt. Zo heb ik gisteren kaartjes voor Destine gekocht, twee keer omdat Eefke er pas later mee kwam. Nou, ik kreeg net pas een sms'je van Anne fleur - die op dit moment vast alweer kutzat is net als gisteravond - om me te bedanken.
    Nou, graag gedaan hoor! ¬¬
    Ook lopen ze de hele tijd te zeiken dat ik mee moet gaan carnaval vieren, al heb ik al tientallen keren gezegd dat ik niet van carnaval hou. Ging ik vanmiddag mee naar de optocht, hadden we afgesproken, komen ze fokking een uur te laat! Ik natuurlijk bellen en alles, maar niemand neemt op of neemt überhaupt de moeite om iets te sturen.
    Geweldige vriendinnen heb ik soms...

    Pfft... dit moest ik even kwijt. Denken jullie ook wel een zo over vrienden/vriendinnen?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb eigenlijk nooit problemen met mijn vrienden :x


    -

    Ik heb niet echt ''echte'' vrienden.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb niet echt problemen met mijn vrienden. Ik moet soms wel eens ergens wachten ofzo, maar dan kunnen ze er niets aan doen. Dus dan neem ik ze ook niets kwalijk :'D

    Predictable schreef:
    Ik heb niet echt problemen met mijn vrienden. Ik moet soms wel eens ergens wachten ofzo, maar dan kunnen ze er niets aan doen. Dus dan neem ik ze ook niets kwalijk :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Predictable schreef:
    Ik heb niet echt problemen met mijn vrienden. Ik moet soms wel eens ergens wachten ofzo, maar dan kunnen ze er niets aan doen. Dus dan neem ik ze ook niets kwalijk :'D


    Praat er gewoon is over met je vrienden. Ze begrijpen het best wel(flower)
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Predictable schreef:
    Ik heb niet echt problemen met mijn vrienden. Ik moet soms wel eens ergens wachten ofzo, maar dan kunnen ze er niets aan doen. Dus dan neem ik ze ook niets kwalijk :'D

    Vooral daar is over praten met hun.

    Soms. Maar meestal heeft dat dan wel een goede reden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.