• kort samengevat

    op het sint jozef college zitten 4 meisjes, ze kennen elkaar niet/of willen elkaar niet kennen. ze zijn namelijk alle 4 harstikke verschillend
    1* het populaire meisjeskip
    2* het nerdje Tranquillity/water
    3* de ruigesoftspoken/elektriciteit
    4* de gothic giggle/vuur
    ze moeten elkaar allemaal niet, maar ze krijgen van een oude onbekende vrouw te horen dat zij de enige zijn die de wereld kunnen redden. tja? wie gelooft daar nog in, ze vinden allemaal een boek. en komen er langzaam achter dat ze echt de enige zijn die de wereld kunnen redden, ze hebben speciale krachten. ze besluiten samen te werken, tegen esmeralda. de aardsvijandm, ze ontvoert celebs met haar charmes en houd ze daar. totdat er geen meer over is, zullen de meisjes ze kunnen redden?

    rollen:
    populair meisje
    gothic meisje
    nerd meisje
    ruig meisje

    voor populair meisje vul dit in
    rol:
    naam:
    leeftijd: 15
    positief over jezelf
    negatief over jezelf
    wat vind je van het nerdje:
    wat vind je van de
    wat vind je van de ruige:
    foto:

    voor ruige vul dit in:
    rol:
    naam:
    leeftijd: 15
    positief over jezelf
    negatief over jezelf
    wat vidn je van de populaire
    wat vind je van het nerdje
    wat vind je van de gothic
    foto:

    voor gothic:
    rol:
    naam:
    leeftijd: 15
    positief over jezelf
    negatief over jezelf
    wat vind je van de andere 3 meisjes:
    foto:
    wat vind je van de populaire
    wat vind je van het nerdje
    wat vind je van de ruige

    voor nerd
    rol:
    naam:
    leeftijd: 15
    positief over jezelf
    negatief over jezelf
    wat vind je van de andere 3 meisjes:
    foto:
    wat vind je van de populaire
    wat vind je van de gothic
    wat vind je van de ruige


    VOLVOLVOL

    <333

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 17:28 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    voor ruige vul dit in:
    naam:jessica williamson
    leeftijd: 15
    positief over jezelf:laat je nooit in de steek, kan goed luisteren, trouw, slim
    negatief over jezelf: is soms egoistisch, agressief, haat mensen die haar onderschatten, verwend
    wat vidn je van de populaire:ze haat haar echt, ze denkt dat ze veel is maar niemand vind haar leuk.
    wat vind je van het nerdje:een meelopertje, kan soms wel aardig zijn, leuk om te pesten
    wat vind je van de gothic:een goede vriendin van haar. ze vind het super dat ze uitkomt voor haar eigen mening en haar niets aantrekt van alle mensen die haar kledingstijl maar niks vinden.
    foto:
    http://i49.beon.ru/0/46/34600/90/4185890/MissHannaBeth1.jpeg

    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 17:28 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    rol: gothic meisje.
    naam: Amy Breaklose
    leeftijd: 15
    positief over jezelf : ze is bereidt iedereen te helpen, lief, heeft voor alles de oplossing, staat altijd klaar voor haar vrienden, kan goed troosten, maakt iedereen aan het lachen.
    negatief over jezelf: zeer koppig, kan soms wel eens brutaal/arrogant uit de hoek komen, is bitchy tegen mensen die ze niet kent, is zeer naïf, en is vlug verliefd, heeft een ochtendhumeur.
    wat vind je van de andere 3 meisjes: ze wil ze eerst leren kennen voor dat ze erover kan oordelen, maar is wel bereid om er bevriend mee te geraken. Alleen maar als ze lief zijn tegen haar want anders kunnen ze een bot antwoord terug krijgen.
    wat vind je van de populaire: ze vind haar zeer bitchy en ziet er totaal geen vriendschap in. Tenzij ze haar gedraagd tegenover haar dan misschien wel ...
    wat vind je van het nerdje: ze vind haar lief en ziet er wel nog een vriendschap in maar niet echt allerbeste vriendin, gewoon een kennis/gewone vriendin. (maar ze vind ze soms ook wel enorm betweterig, en soms saai)
    wat vind je van de ruige: hier ziet ze dan wel weer een vriendschap in. Ze vind dat ze goed bij elkaar passen, maar ze durft haar mond niet open zetten tegen haar. Ze wacht wanneer zij begint tegen haar.

    foto: http://emopunkmcr.deviantart.com/art/Pretty-Emo-Girl-116929352

    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 17:20 ]


    I found myself in Wonderland.

    info: Heey ik ben Mary Crystall ik ben ook een beetje een NON en ik houd van studeren en zingen en dansen en ik moet alles precies optijd afhebben en alles moet netjes zijn*bedoel je dat*
    rol: Nerd meisje
    naam: Mary Crystall
    leeftijd: 15
    positief over jezelf; ik vind dat ik goeie cijfers haal
    negatief over jezelf; ik voel me dom als ik een laag cijfer haal
    wat vind je van de andere 3 meisjes: over het populaire meisje heb ik veel te zeggen zo achterbaks is ze,de gothic vind ik maar raar met haar piercings en die kleding en het ruige meisje is echt een bullebak
    foto: quizlet profiel plaatje als dat kan

    Nerd meisje - Info komt.
    rol: Nerd meisje dus ^^
    naam: Ellis Vancouver
    leeftijd: 15
    positief over jezelf: Slim, heeft heel veel kennis, ondernemend als het moet
    negatief over jezelf: Zeer verlegen, in zichzelf gekeerd, durft geen contact zoeken met anderen,
    wat vind je van de andere 3 meisjes:
    wat vind je van de populaire: Ze vindt haar een arrogant meisje, maar durft nooit wat tegen haar te zeggen, want ze krijgt toch alleen maar boze blikken toegeworpen. Ook geeft de populaire meid altijd commentaar op de 'slechte' smaak van kleren dat Ellis draagt, maar dat doet ze niet alleen bij Ellis.
    wat vind je van de gothic: Ze heeft respect voor dit meisje, omdat ze zichzelf durft blijven.
    wat vind je van de ruige: Vindt dat dit meisje zichzelf niet is, omdat ze zich teveel aan de groep wil aanpassen. Ze wil de groep behagen, waardoor ze zich anders gaat gedragen dan ze zelf is.
    foto: Ellis.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 17:42 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    rol: Populair meisje
    naam: Lisa
    leeftijd: 15
    ik sta altijd klaar voor men vrienden
    ik ben vrij arrogant
    wat vind je van de andere 3 meisjes:
    Nerd: soms pest ik haar samen met men vrienden, verder heb ik haar nog nooit echt gesproken, en dat ben ik ook niet van plan, anders vergaat men hele reputaie!
    Gothic: Ik vind ze maar raar, ik laat haar gewoon, het lijkt wel alsof ze geen vrienden heeft wat ik ook wel begrijp met haar rare 'stijl'
    Ruig: Haar laat ik zeker links liggen, ze is gemeen, en ze mag me niet, wat ook helemaal wederzijds in, ik maak van elke mogelijkheid gebruik om haar leven nog wat miserabeler te maken, maar dat doe ik eigenlijk bij iedereen die ik niet mag (A)
    foto:
    http://media.photobucket.com/image/miranda%20kerr/OldTimeJDno7/MirandaKerrChicforWhoMagazine.jpg

    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 17:21 ]

    voor populair meisje vul dit in
    rol:
    naam:
    leeftijd: 15
    positief over jezelf
    negatief over jezelf
    wat vind je van het nerdje:
    wat vind je van de
    wat vind je van de ruige:
    foto:

    voor ruige vul dit in:
    rol:
    naam:
    leeftijd: 15
    positief over jezelf
    negatief over jezelf
    wat vidn je van de populaire
    wat vind je van het nerdje
    wat vind je van de gothic
    foto:

    voor gothic:
    rol:
    naam:
    leeftijd: 15
    positief over jezelf
    negatief over jezelf
    wat vind je van de andere 3 meisjes:
    foto:
    wat vind je van de populaire
    wat vind je van het nerdje
    wat vind je van de ruige

    voor nerd
    rol:
    naam:
    leeftijd: 15
    positief over jezelf
    negatief over jezelf
    wat vind je van de andere 3 meisjes:
    foto:
    wat vind je van de populaire
    wat vind je van de gothic
    wat vind je van de ruige



    wil jullie aub het zo even invullen:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb een vraagje. Als je ze alle drie apart invult (populaire, gothic & ruige), moet je dan ook nog 'Wat vind je van de andere 3 meisjes' invullen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    nee, dat hoeft niet persee:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    popcornxshit schreef:
    nee, dat hoeft niet persee:Y)

    Owkeej, dan heb ik het volledig ingevuld ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jeeej ik heb de rol _O_


    I found myself in Wonderland.

    Dankjeeee (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    scheeise, ik ben iets vergeten te vragen

    wat voor kracht wil je:
    water
    vuur
    lucht
    aarde
    elektriciteit

    tadaa:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben toch water? ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    nee, je wilde toch elektriciteit?

    ik zal eens kijken


    Big girls cry when their hearts are breaking

    shoot, ik heb het verkeerd gedaan
    sorry:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking