• Nu zien we allemaal nieuwe vampier films etc...heel mooi veel mooier dan de oude vampier films enzo maar toch, mijn vampier obsessie begon toen ik 8 of 9 jaar was met het kopen van die nep tanden en dat bloed ook nep natuurlijk, en ik zag mijn eerste vampier film wat ook mijn lievelings vampier film is ´Interview with a vampire´echt een geweldige film, ik lees ook veel over vampiers en ik weet ook veel over hoe het allemaal begon met de verhalen van de vampiers, en de vampier films van tegenwoordig zijn te zoetjes, ze mogen wel wat meer bloed drinken, ookal vind ik Twilight etc ook hele geweldige films ...interview with a vampire blijft mijn all time fave vamp movie.. en nu even om het nuttig te houden...

    Wat is jou favo vampier film ?
    Hoe oud was je toen je obsessie met de ondoden begon ?
    en wat vind je van de vampier films van tegenwoordig ??

    XoXo

    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 15:57 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    ik heb niet echt een favo film daarvan.
    maar wij hadden vroeger een focking cool spel met vampieren ofsoiets, en iets met doden en er zaten van die gebitjes bij :9~


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind het erg dat er nu zoveel gedaan word met vampiers -twilight, the vampire diaries (al vind ik de vampire diaries best nog wel mee vallen)- ik vind het een beetje zielig voor de echte vampier films. Zonder al die romantische shit errond, dat het juist belachelijk maakt om er nog naar te kijken.
    Maar ik had het al van vroeg (jaar of 8 denk ik) dat ik altijd met halloween als vampier verkleed wouw zijn. Ik vond het echt geweldig, die scherpe tanden, die capen, de enge kastelen en de vleermuizen...
    Ik woonde vroeger in een buurt, waar veel bomen waren en daar zaten altijd vleermuizen. Elke keer als het donker was ging ik dan in dat 'bosje' zitten, gewoon omdat ik er zo door aangedaan was in de hoop dta het echt zal bestaan.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 16:01 ]

    Ik ben ook al echt verslaafd aan die prachtige wezens vanaf mijn 10de! En Interview with a Vampire blijft gewoon geweldig!
    Nu kijk ik voor natuurlijk de Twilight Saga en alle boeken heb ik al 4x gelezen!
    Het meest verslaafde ben ik aan The Vampire Diaries & True Blood! (een serie die bijna niemand kent, maar die je gezien moet hebben!!)

    Haha het is misschien heel naïef, maar het lijkt me zo geweldig als ze ook echt bestonden. Maar goed dat is mijn fantasie^^

    Xxx


    I'm a Shadowhunter

    KiroXx schreef:
    Ik ben ook al echt verslaafd aan die prachtige wezens vanaf mijn 10de! En Interview with a Vampire blijft gewoon geweldig!
    Nu kijk ik voor natuurlijk de Twilight Saga en alle boeken heb ik al 4x gelezen!
    Het meest verslaafde ben ik aan The Vampire Diaries & True Blood! (een serie die bijna niemand kent, maar die je gezien moet hebben!!)

    Haha het is misschien heel naïef, maar het lijkt me zo geweldig als ze ook echt bestonden. Maar goed dat is mijn fantasie^^

    Xxx



    Jah True Blood kijk ik ook ^^


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Favo film: -
    Obsessie sinds: Ik de boeken van Paul van Loon las. Dus een jaar of.. 11?
    Films tegenwoordig: Leuk bedacht. Vooral bij twilight vind ik het verhaal erg leuk, maar de film.. ik ben niet gelijk Robertobsessed ofzo. Zou leuker zijn als ze er ook echt uitzagen als de vampiers van vroeger.

    2ne1 schreef:
    ik heb niet echt een favo film daarvan.
    maar wij hadden vroeger een focking cool spel met vampieren ofsoiets, en iets met doden en er zaten van die gebitjes bij :9~



    OMG Awesome ^^ (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Irgendwann schreef:
    Ik vind het erg dat er nu zoveel gedaan word met vampiers -twilight, the vampire diaries- ik vind het een beetje zielig voor de echte vampier films. Zonder al die romantische shit errond, dat het juist belachelijk maakt om er nog naar te kijken.
    Maar ik had het al van vroeg (jaar of 8 denk ik) dat ik altijd met halloween als vampier verkleed wouw zijn. Ik vond het echt geweldig, die scherpe tanden, die capen, de enge kastelen en de vleermuizen...
    Ik woonde vroeger in een buurt, waar veel bomen waren en daar zaten altijd vleermuizen. Elke keer als het donker was ging ik dan in dat 'bosje' zitten, gewoon omdat ik er zo door aangedaan was in de hoop dta het echt zal bestaan.



    Ik snap wat je bedoeld en met die vleermuizen xD ik had precies hetzelfde als ik een vleermuiz hoorde enzo xD

    (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    (...)


    Ik snap wat je bedoeld en met die vleermuizen xD ik had precies hetzelfde als ik een vleermuiz hoorde enzo xD

    (H)

    Vleermuizen zijn gewoon leuk ^^
    Of ik wouw ook altijd rode limonade, dat liet mij dan denken aan het bloed ;D

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Vleermuizen zijn gewoon leuk ^^
    Of ik wouw ook altijd rode limonade, dat liet mij dan denken aan het bloed ;D


    xD whahah, jaaah vet cool ik blijf hopen dat ze echt bestaan xD whahah


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey