• Voor de mensen die Buffy.. & Angel kennen op tv, heb ik een vraag;
    Ik welke aflevering komt Cordelia in coma? En wordt ze wakker maar sterfst ze toch en krijgt nog een laatste kus van Angel? Is dat in Buffy the Vampire Slayer of in Angel? En ik welke aflevering?

    Cordelia Chase: Cordelia Chase was in Buffy de populairiteitskoningin. Ze gaf alleen om geld, kleding en jongens, maar ze bleek ook een gevoelige kant te hebben. Nadat haar ouders naar de gevangenis moesten omdat haar vader de belasting niet had betaald, vertrok Cordelia naar L.A. en liep daar Angel tegen het lijf. Ze werd collega in zijn Angel Investigation en door haar plotselinge eenzaamheid, leerde ze voor zichzelf op te komen. Ze ontdekte dat er meer in het leven was en zij en Angel werden goede vrienden. Na jaren lang elkaar door dik en dun te hebben gesteund, kwamen ze tot de ontdekking dat ze verliefd op elkaar waren geworden. Cordelia raakt door een ongeval in een coma en hoewel ze er later weer uitkomt, sterft ze toch. Net voor haar dood, delen Angel en Cordelia een kus, waarbij Cordelia's voorspellingskracht over wordt verplaatst naar Angel.


    Ow, en geen reacties van 'dat weet ik niet' want daar heb ik niks aan. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik weet niet, maar ik zal het morgen op school aan m'n vriendin vragen. Die is helemaal gek op Buffy en Angel, dus die zal het vast wel weten.


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Fantasyst schreef:
    Ik weet niet, maar ik zal het morgen op school aan m'n vriendin vragen. Die is helemaal gek op Buffy en Angel, dus die zal het vast wel weten.


    Dankje


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dat is in Angel in ieder geval x] In seizoen 4 als ik het goed heb. Er is zoveel gebeurd met Cordelia dat het soms nogal verwarrend wordt x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Prophet schreef:
    Dat is in Angel in ieder geval x] In seizoen 4 als ik het goed heb. Er is zoveel gebeurd met Cordelia dat het soms nogal verwarrend wordt x'D


    Weet je misschien welke aflevering?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Correctie, het is seizoen 5 van Angel, Episode 12: "You're Welcome"


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Prophet schreef:
    Correctie, het is seizoen 5 van Angel, Episode 12: "You're Welcome"


    Dankje, ik ga meteen kijken! (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Graag gedaan x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.