• 14 februari.

Voor de mensen met een vriendje of vriendin een geweldige dag, voor de anderen alleen maar een herrinering dat ze dringent opzoek moeten. Haha. :'D

Ik hoop uit de grond van mijn hart da deze dag snel voorbij is, ik heb een hekel aan valentijn. =D

[ topic verplaatst door een moderator ]

We'll never be as young as we are tonight

'T is gewoon een dag waarop het extra pijnlijk duidelijk wordt dat ik alleen ben :3

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

HA!
    Nu heb ik één reden om carnaval leuk te vinden. Morgen naar de optocht en bier zuipen :Y)

I may not always be perfect, but I'll always try.

Cassidy schreef:
    'T is gewoon een dag waarop het extra pijnlijk duidelijk wordt dat ik alleen ben :3

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Cassidy schreef:

Cassidy schreef:

Mooi gezegd (baby)

"I shut my eyes in order to see.'

Het is gewoon een dag waarop ik me weer herinneren hoe graag is samen met iemand wil zijn die van me houdt en ik ook weer weet dat ik dat niet ben.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Cassidy schreef:

Het is gewoon een dag waarbij ik eraan wordt herrinert dat niet iedereen te vertrouwen is =] En lekker geniet van het single zijn (A) hihi

La credenza è una medicina contro il timore

Voor de mensen met een vriendje of vriendin een geweldige dag,

Jaa, grapjas :'D ik haat Valentijn net zo erg, en ik heb wel een vriend xd

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Cassidy schreef:

You ripped the words right out of my mouth.

Everything means nothing, if I ain't got you.

Cassidy schreef:

~

Cassidy schreef:

I need you like a heart needs a beat

Valentijn stink, mede omdat iemand erop verjaard die ik helemaal niet mag (':

ich habe auch
    een hekel aan valentijnsdag.
    want ik heb geen boy

' en baby, maybe komt het ooit goed.

ik vind valentijn wel leuk ma niet altijd want mijn superleuke vriendje is op skistage en ik zit alleen thuis en moet met mijn ouders gaan ete YAY niet dus

Change, the only good thing in this world.