• Nee echt ik wou en wil eigenlijk naar dat ontmoeten van morgen in R'dam dus ik niet mogen oke vrede mee dus de film Wolfman moet en zou ik gaan zien draait alleen nog in Adam en Rdam. Dus ik zeuren, mag niet en vriendin mocht er wel heen morgen maar goed. we gaan niet. Dus tjah, me ma zeggen je krijgt geen kleding dus wij net geleden naar het stadje bij ons heb ik toch kleding gahd. en nu is mijn kast niet meer deprimerend:D


    En ik heb hetweer te koud. :S Damm.. sirieus kan ik een kaggel van iemand kopen?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2010 - 19:50 ]


    Some angels have no wings.

    Haha, dat zegt mijn moeder ook altijd. 'Nu krijg je echt geen kleren meer hoor.' En vervolgens zie ik een leuk shirtje, en dat koopt ze het voor me :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    jah, maar goed me ouders zijn heen vrij in dingen:P


    Some angels have no wings.

    Haha, chill.
    Mijn ouders zijn niet zo soft, maar ook niet te streng ofzo.
    Ze zijn eigenlijk zó redelijk in alles, dat het bijna eng wordt.


    I clicked my heels and wished for you.

    Jammer dat je niet naar de meeting morgen kan komen. o.o


    Smiling but close to tears.

    Nee ik kan om 11 uur savonds binne komen zomers en dan eerlijk vertellen waar ik was. Maar als ik buiten ben ren ik gewoon veel te veel:P


    Some angels have no wings.

    Jammer dat je niet naar de meeting morgen kan komen. o.o


    jUlie komen gewoon een keer gezellig naar utreg enzo:P Dan wordt het ook gezellig


    Some angels have no wings.

    Koop mij, ik ben één en al verwarming -al heb je dan wel de kans dat je mijn griep overneemt-