• De beste vriend van mijn ex zei vandaag deze woorden 'K. heeft je nooit verdient. Een meisje als jij verdient een veel lievere en Betrouwbaarderde jongen.' Toen stond ik dus echt even met mijn bek vol tanden. Net zei die op msn ook 'ik vind je leuk'. En toen ging die weg(Ofline). Hij was ook een hele goede vriend van mij geworden. Maar ik voel alleen maar vriendschap voor hem. Daarbij heb ik wel even gehad met jongens. Waarom moeten jongens altijd alles zo ingewikkeld maken?

    Hoe ga ik hem dat duidelijk maken zonder hem als vriend de verliezen? *Wanhopig*


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gewoon eerlijk zeggen dat je niet meer dan vriendschap voor hem voelt. En er duidelijk bijzeggen dat je hem niet kwijt wilt als vriend.

    Als je eromheen gaat draaien raak je hem juist kwijt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Let's face it: je zult hem toch moeten kwetsen. Maar hij zal zelf ook vast weten dat hij de vriendschap een beetje heeft verpest door je te vertellen wat hij voor je voelt. Je zult hem gewoon moeten zeggen dat je alleen vrienden wilt zijn. Als hij dat niet wilt, jammer dan (: .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Op de harde en niet subtiele manier.
    Mijn ex wilde ook met mij verder na een tijd, huilde zelfs zowat op m'n schoot maar ik moest echt keihard zijn.


    No growth of the heart is ever a waste