• Mijn vriendin en ik zouden dus eerst naar flugelparty gaan maar we mochten niet en dus houdt ze nu in een x een filmavond en daar komt dus een kind aan wie ik een hekel heb omdat ze in mijn ogen mijn vriendschap tussen mij en mij ex-bf heeft verpest. en als zij komt, kom ik dus niet. Ik heb gewoon geen zin in haar, in haar overdreven vrolijkheid die echt irritant is en ook niet in haar verhalen over haar en haar ex-bf. En nu zeurt mijn vriendin helemaal op msn ;x nou ook gezellig

    maar ik blijf bij mijn standpunt
    het is zij of ik.


    We can only learn to love by loving.

    Als ik in jouw schoenen stond zou ik dat ook zéker doen, ookal is 't lullig voor die vriendin dan. :]

    Ik snap het wel, maar het is ook heel vervelend voor je vriendin, die nu tussen 2 mensen moet kiezen. Dus bekijk het ook eens van haar kant ;]


    -

    jackstrify schreef:
    Ik snap het wel, maar het is ook heel vervelend voor je vriendin, die nu tussen 2 mensen moet kiezen. Dus bekijk het ook eens van haar kant ;]
    dat doe ik niet, zeker omdat die vriendin juist een hekel aan dat meisje had en nou in een x dikke vriendinnen met der is. zo gebeurde dato ok bij mijn ex-bf. Het is gewoon zij of ik en daar hou ik me aan.


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou gewoon gaan. Laat het niet verpesten door dat ene meisje, en negeer haar gewoon.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik ga straks naar een filmavond van een meisje uit mijn klas en ik vind die moeder eng. Ik heb al 3x ruzie gehad met die moeder ;x


    T O K I O H O T E L < 3

    Ach, ik moet volgende week ook naar een feestje. En een kind dat ik absoluut haat en waarvan ik al iets krijg als ik haar nog maar zie is ook uitgenodigd.
    Daardoor heb ik minder zin, maar toch ga ik. Ze zal en mag mijn avond niet verpesten!
    Negeer haar gewoon en laat je avond ook niet verpesten.