• Dit is het verhaal van een groot Cinema Bizarre fan. Haar naam is Evi en is 15 jaar oud. Ze droomt al jaren om haar idolen een keer te ontmoeten. Maar de wereld is zo groot de kans is natuurlijk heel klein dat het een keer zal gebeuren. Evi geeft de moet nog niet op. Evi is een doorzetter ze wacht af dagen en maanden zelf jaren gaan voorbij. Nog steeds is het nog niet gebeurt. Ze zou er alles voor doen. Evi gaat natuurlijk zoals ieder andere fan naar concerten. Ook deze maand gaat Evi vol trots en spanning naar het concert. Ze staat voor de eerste keer helemaal vooraan. Als het concert begint gaat ze helemaal los. Maar ze verstijft helemaal als Strify de zanger haar een hand kus geeft. Als het concert afgelopen is blijft Evi zoals altijd wachten in de zaal totdat iedereen weg is. Ze gaat dan helemaal boven zitten en kijkt dan uit over heel de concertzaal. Ze denk dan na over hoe ze deze keer alles op papier zal zetten. Ze word uit gedachten gehaald door iemand die ze eerder heeft gezien. Ze schrikt als ze hem herkent het is Strify!


    Link.

    Ik hoop dat jullie hem willen proberen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Shit! Foutje gemaakt in de titel :'(


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    HAHA, strory :'D oké, sorry. ;x
    ik ga'm lezen. =D


    None but ourselves can free our minds.

    Rolemodel schreef:
    HAHA, strory :'D oké, sorry. ;x
    ik ga'm lezen. =D


    Haha ja ik zit weer heerlijk goed op te letten :'x


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    P.s: Danke Krull!<3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.