• Ja, serieus, ik voel me kut. ;o
    Ik ben serieus ziek maar moet toch naar school toe waar ik me dus totaal niet kan concentreren omdat ik me zo beroerd voel als iets. Vinden m'n ouders dat ik morgen misschien toch wel beter thuis kan blijven, heb ik 'welness-day'. Dat houdt in dat je met je groepje een handpeeling en -masker maakt. Dat alles is gelukt, maar nu moeten we dat morgen dus voorbrengen voor de klas, dus zit ik in twee-strijd. Morgen thuisblijven en uitzieken of naar school toegaan om die presentatie te houden. Want als ik dat eerste neem dan moeten I en J alleen die presentatie doen en dat vind ik dan zelf weer zo oneerlijk tegenover hen. Maar als ik gewoon naar school ga word het voor mezelf niet beter denk ik. En dat om twee redenen.
    De eerste is dus gewoon omdat ik ziek ben en de tweede: ik ben namelijk still in love with my ex. Maar hij heeft een vriendin en ik sprak hem net op msn en toen ik zijn msn-afbeelding zag zeg maar voelde ik me echt slecht. (Die afbeelding was dus een foto van hem en zijn vriendin.) Ik kreeg het er toen echt moeilijk mee.

    Dank je als je dit alles hebt gelezen, maar ik moest het gewoon effe kwijt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat is inderdaad niet leuk voor je..
    Als ik jou was zou ik morgen toch maar naar school gaan en die presentatie doen en daarna zo snel mogelijk weer naar huis.
    Beterschap en sterkte ermee (flower) !


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Als ik jou was zou ik alleen dat ene uur waarin je die presentatie moet doen naar school gaan (:

    Sterkte (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Als ik jou was zou ik alleen dat ene uur waarin je die presentatie moet doen naar school gaan (:

    Sterkte (flower)


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik voel me ook kut nu. Maar niet om school.

    Ik zou thuisblijven... Je hebt meegewerkt aan dat werk, mensen kunnen je niet beschuldigen van ziek te zijn? En dan hoef je je ex ook niet te zien, want ik kan begrijpen dat dat zwaar is.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 21:55 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ken het, verliefd zijn op je ex.. en dat is zeker niet leuk als hij ook nog een nieuwe vriendin heeft..
    sterkte!


    Life is hard and then we die

    Cassidy schreef:
    Als ik jou was zou ik alleen dat ene uur waarin je die presentatie moet doen naar school gaan (:

    Sterkte (flower)


    Dat gaat dus niet zomaar bij ons op school.
    Nou ja, ik ben vandaag naar school toegeweest, al een geluk dat er niet veel 'les' was, want ik kon me totaal niet concenteren.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    misschien moet je morgen ochtend dat beslissen, naargelang hoe je je voelt (: in iedergeval ; bon courage (flower)


    And all the girls in the front row scream your name.

    Allison schreef:
    Dat is inderdaad niet leuk voor je..
    Als ik jou was zou ik morgen toch maar naar school gaan en die presentatie doen en daarna zo snel mogelijk weer naar huis.
    Beterschap en sterkte ermee (flower) !


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Liefste schat van me.
    Damn, het zit je weer niet allemaal mee he?
    Ik wens je nu al, en weer, heel veel beterschap. Ik en zou thuisblijven. Die presentatie moet je niet boven jezelf stellen, hoor :]
    En ik snap ook volkomen dat t kut is van R. Maar lieverd, er valt niks aan te doen, hoe graag ik dat ook wil! Het liefste gaf ik je nu echt de dikste knuffel ooit, dus beeld je dat maar in.
    Hij hoort niet bij haar, maar bij jou. Ik hoop dat ie dat ooit in gaat zien.
    Als laatste moet je weten dat je echt áltijd naar me toe mag komen om alles eruit te gooien, okay? ily. (l')

    Cassidy schreef:
    Als ik jou was zou ik alleen dat ene uur waarin je die presentatie moet doen naar school gaan (:

    Sterkte (flower)