• Want bijna mijn hele klas heeft gespijbeld bij tekenen vandaag en er zijn er maar vier naar de les geweest, maar ik denk nu dus dat ze wél gezegd hebben wie er weg zijn (onder wie moi) en dat we dan weer gezeik met de coördinator krijgen, maar goed ik zal wel zien wat er gebeurd.

    haha =]


    We can only learn to love by loving.

    Slim slim slim


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik en mijn klas gingen ook een keer spijbelen bij natuurkunde, bij zo'n man, bij wie niemand durft te spijbelen, en 3 kinderen gingen naar de les.
    En toen moesten we maar een uur nablijven. :Y)


    Smiling but close to tears.

    Foei - foei! (cat)
    Waarom hadden jullie gespijbeld dan?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb net hezelfde gehad ;d bij Actualiteit, en nu hebben we allemaal 0 voor die toets


    Life begins at the end of your comfort zone

    Sterkte =D

    Dus?.. zeg gewoon dat ik je heb ontvoerd dan laat hij je wel gaan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Crimineel schreef:
    Ik en mijn klas gingen ook een keer spijbelen bij natuurkunde, bij zo'n man, bij wie niemand durft te spijbelen, en 3 kinderen gingen naar de les.
    En toen moesten we maar een uur nablijven. :Y)
    ach ja, als ik moet nablijven ga ik gewoon zitten klieren in de stiltewerkruimte -daar moet je bij ons nablijven haha- ga dan wel gewoon op hyves fz

    @Thingies
    we hadden geen zin om te gaan en het was ons laatste uur en die vent is raar en we doen nooit iets in de les dus vonden we dat we ook wel konden gaan.


    We can only learn to love by loving.

    Wij hebben vandaag niks gedaan, alle spaghetti gekookt x'D enja ^^ en ik kwas een uur telaat ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    hehe, dat hadden wij vorige week nog. Maar ik liep langs die klas en zag ineens dat die leraar er wel was. Dus ik zat daar met 3 anderen. En toen mogten we weggaan omdat de rest er toch niet was, maar we waren wel aanwezig aangegeven zegmaar. En de volgende dag kwam de congierge binnen om te vertellen dat de hele klas, behalve ons vieren, 2 uur moest nakomen.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Dolce schreef:
    Dus?.. zeg gewoon dat ik je heb ontvoerd dan laat hij je wel gaan.
    Ja, dat is een goed plan =D


    We can only learn to love by loving.