• Not

    Neen echt niet dus. Met school gingen we vandaag normaal naar Brussel naar één of andere expo, bleek dat de bussen vast zaten door de sneeuw. En daarvoor moesten we een halfuur eerder op school zijn en hebben we anderhalf uur buiten in de kou moeten staan ><
    Nu ben ik bezig aan een opdracht voor godsdienst, begeeft mijn word het en heb ik een heel stuk van mijn verhaal voor godsdienst verloren ;_;
    En toen was er sneeuw ><

    Nog iemand zo'n 'leuke' dag?

    x'

    Mijne viel wel redelijk mee..

    gisteren had ik echt een kut dag maar vandaag viel het nog mee


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik moest door de sneeuw naar gym fietsen met iemand achterop. En dat duurt ongeveer een kwartier. Niet zo leuk D:

    Maar gelukkig viel mijn laatste uur uit (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Redelijk, eerst 2uren in de cafetaria zitten omdat keiveel leerlingen en leerkrachten niet op school waren. En dan 2 uur een demonstratie bekijken dat viel wel mee. En dan was het middag en mochten we naar huis.

    Ja, heel erg leuk --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb met gym de schuttelrun test gedaan en kwam maar tot trap 5, een vijf behaald dus.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    En nu ben ik net door mijn been gegaan, terwijl ik al een freaking spierscheur had damnit ;_;

    Haha, ik moest niet naar school door de sneeuw, dus ben ik naar de kapper gegaan waar ik Karolien tegen kwam, ben ik naar de winkel gegaan om handschoenen te kopen waar ik Ruben tegenkwam en vanavond vetrek ik al vervroegt op vakantie (krul)


    All was well.

    UNCOMMON schreef:
    Mijne viel wel redelijk mee..


    Happiness hit her like a train on a track

    Redelijk


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik,ik ben ziek.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall