• Ja kijk, ik was gisteren zo op het concert van All Time Low en mijn vroegere lerares Frans was daar ook en ze zei me dat ze het niet zo goed vond, maar wat ik nu zie dat ze op facebook zei, vind ik erover. Ik veranderen even de namen, privacy, hé ;D

    Pompom Whatever happened to live sound?! ATL aka "drum samples and backing vocals save our ass"
    Nomnom wast leuk? :D
    Pompom Een gitarist die er geen geheim van maakt dat hij niet kan spelen.
    Een zanger die backings nodig heeft omdat hij anders niet boven de muziek uit raakt.
    Een drummer die niet eens synchroon kan spelen met de samples, ...
    Catchy songs en knappe FOH maar voor de rest : niet voor herhaling vatbaar
    Nomnom haha wa een prutsers : D

    Faack, die daalt echt in mijn achting. >< Ik wil het haar zelf zien doen, anders.

    truttekop ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trek het je niet aan. Oudere mensen vinden hun smaak altijd meer waard dan die van jongeren (:
    + wij weten dat ATL goed is (;

    [ bericht aangepast op 9 feb 2010 - 22:52 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Naja als zij dat vindt moet ze zelf weten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haar mening toch? Trek je er niets van aan joh.


    Life is hard and then we die

    waarom is ze er dan heen gegaan??


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Dat is dan toch lekker haar mening? Jij weet wel beter. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Tis haar mening. Laat jou herinnering en avond er niet aan verpesten. Zij heeft er alleen maar van geleerd dat ze er niet nog eens heen wilt, dat zou jij je persoonlijk eigenlijk niet aan moeten trekken. Wat maakt het uit wat anderen zeggen, alsjij het maar leuk hebt gehad!! (nerd)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 12:14 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Sid schreef:
    Trek het je niet aan. Oudere mensen vinden hun smaak altijd meer waard dan die van jongeren (:
    + wij weten dat ATL goed is (;


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Sid schreef:
    Trek het je niet aan. Oudere mensen vinden hun smaak altijd meer waard dan die van jongeren (:
    + wij weten dat ATL goed is (;


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik begrijp niet wat daar zo erg aan is?

    Het is haar mening, trek het je niet aan joh! Iedereen heeft recht op een mening.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat is zielig. Als ze hun nummers hoort weet ze toch of ze die goed vind of niet? Moet ze er toch niet heengaan om hun beginnen af te kraken? Damn, wat een rot wijf.

    Sid schreef:
    Trek het je niet aan. Oudere mensen vinden hun smaak altijd meer waard dan die van jongeren (:
    + wij weten dat ATL goed is (;

    Ze staat dus niet meer in je 'goede boekje' begrijp ik (nerd)
    Nee, maar ach haar mening, wij weten wel dat All Time Low goed was, en er ook al waren ze 'slecht' er zijn bands die veel slechter zijn dan atl :')
    +Ik vind All Time Low juist goed live btw :3


    There are several things that I have been doing wrong.