• Oké, ik werd zo lang gepest en dit jaar stopte het. Maar ik kreeg ruzie met mijn beste vriendi en vanaf toen is mijn leven ingestort.

    Ik ben wel steeds vrolijk enzo hoor geen depriheid xD Maar

    Like eerst ahd ik ruzie met haar, waardoor we nu geen vrienden meer zijn. En toen een paar weken erna kwam mijn ex beste vriendin die daarvoor dus me beste vriendin was naa rme toe en beweerde iet sover dta ik iets gezegt zou hebben over de moedervan die beste vriendin waa rik ruzie mee had. Maar dat klopt niet, maa rik kon er iet tegen in gaan.

    Nja deed het wle maar ze had al der huppel vriendinnetjes natuurlijk mee genomen dus ik on er niet veel tegenin brengen en tgoen liepen ze nog zo arrogant weg.

    EN nu wordt ik serieus gek. Want ik liep er altijd bij in eht zwart en dat is wat evrandert afgelope jaren en nu loop ik in een trainingsbroek of een spijkerbroek altijd verschillend emt normale shirts. En vandag had ik dus en spijkerbroek aan en een shirt dat wat langer wa sdna nromaal maar dat had ik veel vaker aan. En ik had een handschoentje aan dat een beetje te fel geel ws. Maar like mijn oranje zaten in de was en ik vond die vakjes die erin zaten wel grappig dus ik dacht, waarom niet. Wa maakt het uit? Maar nu avdnaag was het opvallend. Iedereen wees naar me, pratte over me en erwaren twee jongens die expres over me heen struikelde en me dan vet hard aan de kant duwde. En toen deed ik eht handschoentje maa ruit. maar dat vodnen ze neit leuk dus toen gingen ze maar wee rpesten omdat ik dik was.

    maar mijn enige vriendin op school van me die zegt altijd heel erg gemakkelijk: nou en laat het.

    En jah dat kan ik een paar keer doen, maar het loopt weer eens uit de hand, het voelt kut dat eht weer begonnen is en nu opeens wordt ik op msn aangesproken door allemaal meisjes en net had ik een enorme ruzie met mijn eerste beste vriendin van vroeger en die had dat toen ook over me gesegt, en nu opeens was alles wel wee rgoe denzo mar 10 minuten geleden schold ze me nog uit. En ik wordt de heletijd toegevoegd door meisjes van de school in mijn dorp , waa rik neit op zit. Die ik vaag ergens ken maar like neit perosonlijk ken. En dan opeens zonder ooit te poraten word tik toegevoegd en uit egscholden emt ziektes en alles. En ik moet maar raden wat ik nu eigenlijk fout doe.

    EN iedereen kanw eel blijven zeggen 'boeiend en laat ze en dan van gesprek wisselen' maa rik wordt gek en ik ga hier straks fucking janken wan tik voel me nu echt fukcing kut en ik ben echt helemal over de zijk omdat het opiuew begonnen is.

    Kan iemand me helpen? Wat kan ik in godsnaam doen hier tegen? Ik zweer, er is maar een meisje op mijn hele kleine school waarmee ik overweg kan en bij wie ik terecht kan, maar die doet hier luchtig ovr omdat ze het er dnek ik leiver neit voer heeft of zo. Gen idee waarom. maa rals zij ziek is heb ik niemand en zit ik alleen op shcool.


    Ik wordt hier echt gek T_T


    Xx - helemaal gefreakte Michelle

    p.s sorry voor me typ fouten typte in nogal paniek, zal ze zo even verbeteren zover ik ze zie.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    =.= Waarom mogen mensen niet gewoon zijn wie ze zijn? Wat boeien een paar handschoentjes? Of hoe je eruit ziet. Dat moet iemand toch lekker zelf weten? Ik vind dat ze gewoon moeten stoppen enzo..., maar wat ik hier zeg, helpt natuurlijk niet in real life :[
    Ik wou dat ik er iets aan kan doen. Zij weten niet wat voor een geweldig persoon jij bent <3

    btw; is het Creation over wie je het hebt? [de aardige bedoel ik ;p]

    [ bericht aangepast op 8 feb 2010 - 21:47 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik hbe ongeveer hetzelfde meegemaakt. Ik ben mijn gehele leven eigenlijk al gepest. Daardoor heb ik flink wat emotionele problemen ontiwkkeld. Maar die komen ook door wat ik heb meegemaakt. Als je iets vind dat ehlpt wil je please dat ook aan mij vertellen want ik wil zo graag uit mijn depressie komen.


    behind very angel is a demon

    Busamada schreef:
    =.= Waarom mogen mensen niet gewoon zijn wie ze zijn? Wat boeien een paar handschoentjes? Of hoe je eruit ziet. Dat moet iemand toch lekker zelf weten? Ik vind dat ze gewoon moeten stoppen enzo..., maar wat ik hier zeg, helpt natuurlijk niet in real life :[
    Ik wou dat ik er iets aan kan doen. Zij weten niet wat voor een geweldig persoon jij bent <3

    btw; is het Creation over wie je het hebt? [de aardige bedoel ik ;p]


    jah vind tik nou ook :O

    Dankje<33


    Jah ik had het over de aardige als Creation :')


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.