• Haha ik heb echt TE veel ideetjes. Hilf mich.
    The new perspective.

    Noah kijkt al haar hele leven vanuit een punt naar de wereld. Ze vind haar saai, verschrikkelijk en afschuwelijk gewoontjes. Totdat ze [..] ontmoet. Hij is alles wat zij nodig heeft om een nieuwe kijk op de wereld te kijken, maar is dit nieuwe perspectief wel zo goed?


    Break my heart over and over again.
    Delilah is al tijden gelukkig met haar vriend Jack, de populairste jongen van de school. Ze worden gezien als hét droomkoppel, het mooiste stel van de school. Maar niemand ziet de woede en het verdriet achter de relatie. Jack die als maar vreemd gaat, Delilah wiens ouders het drukker met zichzelf dan met haar hebben. De enige die het ziet is Ian, Jacks beste vriend, kan hij Delilah redden van een gebroken hart?


    FUCK Valentine
    Victoria Valentine heeft niet alleen een hekel aan haar achternaam, maar ook aan de feestdag zelf. Al haar vriendinnen worden bedolven onder kaartjes,rozen en andere presentjes, terwijl zij met lege handen achterblijft. Zoals elk jaar, probeert V' zich te focussen op andere dingen zoals het schooltoneelstuk, totdat er een nieuwe leerling op de school arriveert. Kan hij haar weer laten geloven in de liefde?


    'Only fools cry.'
    Het gaat over Zara, een meisje wat zich groot houdt voor de hele buiten wereld maar van binnen gaat ze kapot. Ze is een pessimist in een wereld vol optimisme, maar [..] wil daar verandering in brengen. Maar durft Zara wel iemand toe te laten tot haar hart, dat al zo veel malen gebroken is geweest


    Hello Australia
    Noor verhuisd van Nederland naar Australië, vanwege de promotie van haar vader. Noor heeft niet alleen al meteen een hekel aan het land, maar ook aan de mensen en dan vooral haar klasgenootjes. Ze ziet niet in waarom ze hier moet blijven, totdat ze Ian ontmoet, een typische Aussie. Hij leert haar alles wat ze moet weten, helpt haar met school en ze doen veel samen, maar bloeit er nu echt wat tussen de twee?


    Raising heartbeats
    [..] droomt al heel haar leven lang ervan om danseres te worden, maar nu word het werkelijkheid. Ze is aangenomen op een gigantische academie voor dans, muziek en mode. Ze valt meteen op en maakt al snel vrienden, maar de docenten lijken de pik op haar te hebben. Misschien wel omdat ze het hart van [..], de zoon van de directeur, sneller laat kloppen?



    Kies je favoriete idee :
    - The new perspective.
    - Break my heart over and over again
    - Fuck Valentine
    - Only fools cry
    - Hello Australia
    - Raising Heartbeats

    Met of zonder celeb?
    Rollen?
    Titel goed?
    Origineel?


    We can only learn to love by loving.

    Raising Heartbeats
    Fuck Valentine
    The new perspective.
    die drie lijken mij tof

    geen celeb
    wat moet ik antwoorden op rollen??(A)
    titels vind ik zeker gaaf
    en origineel ja ik denk het wel:)


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    Raising Heartbeats
    Fuck Valentine
    The new perspective.
    die drie lijken mij tof

    geen celeb
    wat moet ik antwoorden op rollen??(A)
    titels vind ik zeker gaaf
    en origineel ja ik denk het wel:)
    haha ik vond The new perspective echt leujk bedacht, stiekem was die voor Bo [Windfall] bedoeld maar ze wou hem niet =[


    We can only learn to love by loving.

    Hello Australia :3
    Met of zonder celeb
    Rollen? Uhu :)
    Titel goed? Ik vind hem leuk :') Gebaseerd op Hello Seattle van Owl City ?
    Origineel? Héél


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Het 2e


    I need you like a heart needs a beat

    Artemis schreef:
    Hello Australia :3
    Met of zonder celeb
    Rollen? Uhu :)
    Titel goed? Ik vind hem leuk :') Gebaseerd op Hello Seattle van Owl City ?
    Origineel? Héél
    nee haha, ik heb zoiets ooit gedroomd
    was geniaal :3


    We can only learn to love by loving.

    Met of zonder celeb? met
    Rollen? ja
    Titel goed? zeker
    Origineel? SUPER

    ik heb het over fuck valentine<3


    Big girls cry when their hearts are breaking