• Ik had zo'n lerares. 'Juf Inez.'
    Een keer gooide zo'n jongen m'n potje om, perongelijk. En toen gooide ik expres zijn potje op de grond, haha.
    En een vriendin van mij, Amy, als zij op de gang werd gezet, ging ik naar haar zwaaien, en dan werd ik ook op de gang gezet. En als ik dan op de gang zat, en ze zwaaide naar mij, werd ze ook op de gang gezet. lol.
    En een keer, sloeg iemand me, en ik sloeg terug, entoen werd die juf boos op mij, en toen liep ik weg. En toen werd ze woedend, haha.
    Dus ik vind dat ik zelf best wel een probleem kind was, want er waren nogmeer van die dingen gebeurt, één keer werd ik zelfs bij de kleuters gezet. (krul)

    Waren/zijn jullie ook probleemkinderen? :Y)


    Smiling but close to tears.

    Ik was in groep vijf een echt probleem kind. Ik zat gewoon standaard op de gang. Er stond zo'n grote tafel en daar zat ik dan aan en als er niemand was ging ik zelf slapen XD ik ben zelfs twee keer naar huis gegaan omdat toch niemand doorhad dat ik weg was.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    wij hebben ooit is de invaller zo gek gemaakt dat ze nu geen les meer geeft :$


    We can only learn to love by loving.

    ik ben altijd een probleem kind geweest op de bassischool.
    ik wou nooit luisteren en deed altijd waar ik zelf zin in had. Ik verziekte het altijd voor iedereen, ;x
    Ik werd er zo vaak uitgezet dat ik mijn eigen tafeltje kreeg op de gang, waaneer er iemand anders aan zat werd ik pisnijdig., x'D
    op de middelbaar is het heel anders, ik ben namelijk nog nooit uit de kals gezet of wat dan ooit, oke dat is simpelweg omdat ik op zulke momenten zo schijnheilig als de pest kan done., x'D
    Eerst wouden ze me op de basischool niet eens stage laten lopen omdat ze nog steeds weten hoe ik was, en toen na mijn stage kreeg ik alleen maar Comlumentjes^^

    [ bericht aangepast op 8 feb 2010 - 16:30 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik wilde nooit luisteren en vond het leuk om de lerareskwaad te maken, vooral met invallers of stage leraren!!!!! (duivel)(duivel)(duivel)


    DUDE! Get a life!!!

    Op de basisschool was ik echt een schatje.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik was altijd best wel een zielig kindje vind ik x'D.
    ik durfde niks te zeggen en ik ging al janken als iemand boos op me was.
    Maar in groep 6/7/8 had ik best vaak ruzie met 2 meisjes en langzamerhand ben ik een beetje een probleemskind geworden.

    zoals ;
    Mijn leraar van Maatschappij-leer die is best heel erg dik xD en toen was hij jarig en toen vroeg ik wat hij had gekregen en toen zei hij ;
    Jah boeken en cd's van die ouwelullen dingen weetje wel.
    Ik zo ; En een jaar abo op MacDonald's.
    Iedereen lachen en ik kon hopa weer een gelekaart halen..
    Ergens moet ik er wel oplachen maar het is zo fout XD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik ben een keer boos weggelopen omdat een spel niet eerlijk ging :'D
    Like, een kind uit groep 6 alleen weg xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik was vroeger jusit een super stil kind terwijl ik nu soms het tegen overgestelde ben maar dat ligt er aan in welke bui ik ben en waar ik ben.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik was keibraaf. _O_

    LOLOL!
    Mwah, soms deed ik wel iets wat niet mocht. Heb wel eens iemand over de stoel gegooit voor de lol C:

    [ bericht aangepast op 8 feb 2010 - 19:13 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    nee, ik was/ben heeel erg verlegen,
    nu ben ik het iets minder dan hoe ik vroeger was zeg maar =3

    Nee, ik niet. Ik was erg onzeker. Ik heb een keer een gevecht gehad met iemand en ben daardoor gaan huilen. Ik heb mezelf gedwongen dat nooit weer te doen. Als iemand me pijn doet, pak ik diegene.


    No growth of the heart is ever a waste