• Hi peepz,

    Mhihi, ik heb veel gedroomd vannacht. Oo
    En één ervan was dat ik op Quizlet was en ik allemaal usernamen zag met de dubbele punt erin! 8D Dat je de ':' in je naam kon zetten, en ook heel lange spaties, en de usernamen stonden verticaal, links. Oo
    Mhaha, ik droom altijd raar. x'] Ik heb al eens super onnuttige dromen gehad waarvan ik denk "What the fuck, zijn mijn dromen zó levenloos?" x']

    Wie heeft soms ook heel erg weirdo dromen? ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ik heb ook vaak domme drome, waarvan ik dan denk OMG :S
    Ma sommige drome zijn creepy zo da ge opsta en denkt, is da nu echt gebeurt of heb ik da gedroomd :S


    Stop wishing, Start doing..

    Ik droomde dat ik auto aan het rijden was.. en me vriend zat achterin... En toen werd ik aangehouden en toen zei die agent alleen auto's met airco en toen nog wat en toen werd ik wakker.. wtf? xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    In mijn droom is een paard ooit bevallen van puppy's


    We can only learn to love by loving.

    Ja, ik had weken geleden een droom. Ik droomde dat ik sneeuw vast had en die sneeuw was warm. Oo Ik dacht 'is dat nu echt gebeurd of niet?' en toen ik me realiseerde dat de sneeuw warm was wist ik meteen dat het een droom was. x']


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Prevail schreef:
    In mijn droom is een paard ooit bevallen van puppy's

    Oké? x'D
    Dat is wel euhm .. erg speciaal, ja .. (nerd)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb een keer gedroomd dat mijn huis in de fik stond door kartonnen vlammen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.