• Lieve mensen.

    Ik vraag me af of ik de eenige ben die het vind maar quizlet begint op een gevangenis telijken. Wij mogen niet eens zelf bepalen wat voor off-topics we willen maken en daar moeten we toestemming voor vragen als je iets wil open om slap in telullen anders word er een slotje op gezet![/voorbeeld ervan zijn de engeerdss die hebben zowat al 15 delen volgens mij!] Als dit zo door gaat mogen we niks meer, sorry hoor dit moest ik even kwijt ! Wie is het met mij eens?


    <3


    [/O en als dit topic gesloten word vind ik het laf ik bedoel het is toch wel zo we mogen bijna niks!]


    I do not hook up.

    (...)
    Bedankt voor je reactie. ^^


    Alstjeblieft, maar daar hoef je em toch niet voor te bedanken? Ik bedoel zo is het toch?

    xx

    Je hebt wel een beetje gelijk vind ik (cat)


    I recycle my thoughts.

    ja dat off dinges gedeelte bestaat niet voor niks tog? gaan ze die topics sluiten O_o


    don't Worry...Be gay.

    Je hebt gelijk!!


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    Onzin topics is iets anders dan spamtopics.
    Zoek het verschil.

    Maar spam is onzin :')


    I recycle my thoughts.

    Maar spam is onzin :')


    Eindelijk iemand is het met me eens ! (cat)

    @Nikki: Ik ga aan Bomm vragen of wij maar even een Nikki en Renee in afganistan topic mogen openen 8-D


    I do not hook up.

    ja dat off dinges gedeelte bestaat niet voor niks tog? gaan ze die topics sluiten O_o
    idd.


    Sweet dreams will come true.

    Mensen zijn het met me eens ! [/Owja let niet op het gelul van Nikki en mij hier het is 's nachts saai hier op quizlet --']


    I do not hook up.

    Als je je gewoon gedraagt, zal je je ook niet zo storen aan de regels. Ik vind het hier geen gevangenis, en gezien er zowat niemand reageert, ben je een van de enigsten.

    (...)

    Eindelijk iemand is het met me eens ! (cat)

    @Nikki: Ik ga aan Bomm vragen of wij maar even een Nikki en Renee in afganistan topic mogen openen 8-D

    Ohjhaa geweldig ideeeee

    gelijk heb je hah

    Eigenlijk hebben ik en Anke de off-topics voor jullie verpest. ;'$

    Sorry?

    Hum Hum,
    Ik wil even kwijt dat De Engerds géén spamtopics zijn. [Oké, we zijn het technisch wel, dat zei Bomm] Maar wij hebben al 15 topics Vól, en Spammers maken 30 topics met max. 30 reacties. En als dat de hele tijd gebeurt loopt Quizlet over.
    Mijn mening.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben het 100% met Gusti4ever (Hein)^^ We praten in het topic en spammen niet -.-'