• En ALWEER heb ik ruzie met mijn beste vriendin, ik kan echt niet meer tegen haar. Als ik is chagrijnig ben vergaat de wereld volgens haar bijna en is er van alles met me mis en dan vind ze raar dat ik boos word als ze de hele tijd tegen me zit te zeggen dat er iets mis met me is. ;x ik krijg echt zin om haar te slaan, maar dan moet ik eerst een half uur rijden dus doe ik dat maar niet.

    ;x
    en nee Ik ga het neit met der goed maken, gewoon geen zin meeri n. waarschijnlijk is ze nu aan mijn vriendinnen aan het vragen of ik raar doe de laatste tijd, doet ze altijd en dan krijg ik ook weer gezeur met mijn vriendinnen.


    We can only learn to love by loving.

    Awhie, het komt wel weer goed. (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Awhie, het komt wel weer goed. (flower)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Decoy schreef:
    Awhie, het komt wel weer goed. (flower)
    kan je wel zeggen, Renée maar ik word haar echt zat. ik ga der echt een keer goed slaan als het zo door gaat ;x


    We can only learn to love by loving.

    Kom maar naar mij, dan worden wij beste vriendinnen. (krul)
    haha, grapje.
    Ik zou het ook niet goedmaken als ik jou was? o.o


    Smiling but close to tears.

    Crush schreef:
    Kom maar naar mij, dan worden wij beste vriendinnen. (krul)
    haha, grapje.
    Ik zou het ook niet goedmaken als ik jou was? o.o
    Kijk, jij bent het écht altijd met me eens haha =]

    Ik kom zo naar Schiedam, op mijn bezemsteel want ik ben stiekem een heks.


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...) kan je wel zeggen, Renée maar ik word haar echt zat. ik ga der echt een keer goed slaan als het zo door gaat ;x

    Dan moet je dat tegen der zeggen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Dan moet je dat tegen der zeggen.
    heb ik gedaan en dan is het helemaal van 'zeg je alleen maar omdat je boos bent, vertel me nu wat er is' ;x


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...) heb ik gedaan en dan is het helemaal van 'zeg je alleen maar omdat je boos bent, vertel me nu wat er is' ;x

    Dan moet je antwoorden: ''wat ik net zei, dat is er met me.''


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Awhie, het komt wel weer goed. (flower)


    Just a simple "I love you" (:

    Gewoon laten gaan.


    ailoveejoee.

    nou ja, als jullie vaak ruzie hebben zou ik erover nadenken of ze wel een beste vriendin is zeg maar =3

    -maar dat ben ik dan (cat)-

    nou ik zou haar even laten blijken dat je dat zo irritant aan haar vind door het te zeggen of het zelfde terug te doen doe ik altijd (niet altijd de goede oplossing)en vraag ana haar waarom ze altijd zo doet. en bedenk wat zij nog jou vriendin maakt en of jullie nog leuke momenten hebben samen en als het alleen maar gezeur is en ruzie,zijn jullie misschien uit elkaar gegroeid en moet je elkaar maar met rust laten. maar ik zou geen ruzie met haar blijven houden.gewoon met elkaar omgaan als normale mensen.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Is het iemand van Quizlet?
    *ziet een kans om te bemiddelen 8D*


    Life is hard and then we die