• Ik heb in het boek van Emilie Autumn aan het lezen, en op een gegeven moment gaat het over leaches -bloedzuigers-. Ze heeft er helemaal een fascinatie voor, serieus echt. En ik vind ze allemaal eng, want ik ben van mening dat bloedzuigers en slakken buitenaardselevensvormen zijn en geinfiltreerd zijn op de aarde (nerd) en moeten oprotten dus (krul).

    Maar het ging als volgt. Ik lag op een tafel vast gegespt en toen ging een of ander gestoord mens allemaal van die vet grote bloedzuigers op mijn slagaders zetten, en toen ging ik dood. Lekkere droom ook echt :9~


    Wie du mir, so ich dir.

    DeKrull schreef:
    Is dat boek wel goed voor je, Kirst?

    Dat vroeg ik me ook af XD


    -

    DeKrull schreef:
    Is dat boek wel goed voor je, Kirst?
    Ghehe ja juist heel erg. Heb er al heel erg veel van geleerd. Alleen dat bloedzuiger stuk was gewoon nasty (nerd). Ik ben ook echt nergens bang voor, behalve voor slakken, bloedzuigers en kwallen :Y).

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 20:27 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Ghehe ja juist heel erg. Heb er al heel erg veel van geleerd. Alleen dat bloedzuiger stuk was gewoon nasty (nerd). Ik ben ook echt nergens bang voor, behalve voor slakken, bloedzuigers en kwallen :Y).
    zo erg zijn die diertjes nou niet he ;o
    Buite als je op een slak trapt en degene die voor je loopt de ingewande vn die slak in z'n sandaal krijgt :'DD


    Imperfection Is Beautiful

    Iewl

    Haha xd had ik ook overlaatste ... Maar over reuze kakkerlakken, spinnen en al die andere beesten die klein horen te zijn! xd


    Don't be a drag, just be a queen.

    GAdcverdamme Ik zou gelijk schreeuwent wakker worden


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hè gatverdamme. Machteloosheid tegenover je ergste nachtmerrie... in een nachtmerrie!
    Miss Kirsten had some leeches.


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Dealer schreef:
    Hè jak ik krijg er kippenvel van. :/


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Toevallig luisterde ik net "Leech Jar" van Emilie B).
    Gatverdamme, bloedzuigers zijn wel vet smerig. .__.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    gatverdamme XD


    silence can destroy,

    OMG, eng! O_O Ik denk in beelden, dus ik zie het gewoon voor me. Gatsie!

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 17:05 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ieeew


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    jakkes wat lees jij allemaal
    heb dat boek denk ik ook al gelezen ik durfde de gang niet meer op -bloost bij dat laatste zinnetje-


    Change, the only good thing in this world.

    jummie klinkt leuwk. *sarcasme*
    xD hoop dat je niet elke nacht zo droomt.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury