• Nou photoshoppen kan ik dus écht niet, haha serieus. En ik verveelde me dus ik ging wat kloten met paint en picnik. En dit is wat eruit kwam. Je ziet ontzettend goed dat hij fake is, dôh.. Maar ik vind voor mijn eerste keer, dat ik het helemaal niet verkeerd heb gedaan (cat).

    En ja ik weet dat ik er een emo hoofd op heb, maar had even geen andere foto :Y).

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 15:17 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Hehe' dat is beter dan als ik het zou doen. =3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind 'em wel cool :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ghehe dankje _O_


    Wie du mir, so ich dir.

    hijs mooi!


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Is dat echt? ö


    None but ourselves can free our minds.

    dat is echt goed gedaan,dat kan ik zelfs niet en ben al zo lang bezig met dat te proberen :'DD


    Imperfection Is Beautiful

    Rolemodel schreef:
    Is dat echt? ö
    Nee joh, dat kun je toch zien (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Hij is wel vet mooi gelukt hoor! (:
    alleen als je hem nog echter wilt laten lijken zou ik wat meer met de contrasten enzo gaan werken met je huidskleur (dat doe ik altijd met photoshop) dan ziet het er nog echter uit!
    Maar ik vind hem echt goed gelukt ^^


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    Hij is wel vet mooi gelukt hoor! (:
    alleen als je hem nog echter wilt laten lijken zou ik wat meer met de contrasten enzo gaan werken met je huidskleur (dat doe ik altijd met photoshop) dan ziet het er nog echter uit!
    Maar ik vind hem echt goed gelukt ^^
    Nou dat snap ik allemaal dus niet, hahaha. Ik heb alleen picnik en paint. Ik snap photoshop programma's nooit. En dankjewel :Y)(nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Nee joh, dat kun je toch zien (nerd).

    Ik dacht nochtans eerst dat hij echt was. ;x


    None but ourselves can free our minds.

    heb je dat met paint gedaan? waw. x']


    All this dampness is damp.

    Prachtig :O de belichting, grootte en alles is helemaal goed. Alleen de omlijning vergt nog wat aandacht, maar verder issie echt heel erg goed!


    ars moriendi

    Nou, je doet het beter dan ik het zou doen de eerste keer. ;D

    ANNExROCKT schreef:
    Hij is wel vet mooi gelukt hoor! (:
    alleen als je hem nog echter wilt laten lijken zou ik wat meer met de contrasten enzo gaan werken met je huidskleur (dat doe ik altijd met photoshop) dan ziet het er nog echter uit!
    Maar ik vind hem echt goed gelukt ^^
    Zo issie nu. Heb de huiddinges van mijn gezicht een beetje lichter gemaakt. Maar volgens mij kannie ie niet zo veel meer beter worden als nu, met de programma's die ik heb -loser- :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Vettt 8D
    Dat kan ik echt niet :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.