• Dus heeft iemand ideeën? Het liefst over Justin Bieber en een beetje orgineel.

    Alvast bedankt!
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Over mij.
    moet je ff aan Bo vragen of je haar idee mag. ik had er een voor haar bedacht maar ze was te lui om hem te typen en hij staat nog wel in haar GB.


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb nog een heel word bestand vol met allemaal ideeën die ik moet uitwerken (cat). Doe over Justin Bieber en dat iemand een m&g met hem wint, en dan een nichtje/vriendin meeneemt die helemaal niet mee wilt maar moet omdat ze moet oppassen op dat andere kind. En dan is ze helemaal chagrijnig en dan wil Bieber weten waarom ze zo achterlijk doet en dan vind hij haar helemaal interesant en nee dan word hij niet verliefd op haar, maar dan wil hij vrienden worden :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb geen idee, maar als ik een tip mag geven: Je wil schrijven maar hebt geen idee? Dan wacht je beter met schrijven, als iemand je een idee geeft is het meestal moeilijker -vind ik toch- om daarop verder te bouwen.

    Conspiracy schreef:
    Ik heb geen idee, maar als ik een tip mag geven: Je wil schrijven maar hebt geen idee? Dan wacht je beter met schrijven, als iemand je een idee geeft is het meestal moeilijker -vind ik toch- om daarop verder te bouwen.

    Ik weet niet als ik ene basis idee heb lukt het altijd wel!

    @Kirsten
    Die is wel vet!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.