• hjj
    kweet niet waarom maar de laatste tyd bevind ik mezelf steeds vaker in de rare situaties dat ik huilend op bed lig... dit komt vooral door ruzie met mijn ouders of zus of broer of... Het is egt
    ambetant want daardoor barst ik soms zonder reden in tranen uit...
    Weet iemand misschien iets wat ik kan doen om te kalmeren?? Of is er iemand mt iets soortgelijks???
    Xx(K)

    [edit]Het word enkel en alleen maar erger... Nu word ik ook al 's nachts huilend wakker... :S
    Ik slaap slecht en ben de hele dag slecht gehumeurd...

    [ bericht aangepast op 5 feb 2010 - 19:02 ]

    Same here.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als je voelt dat er een huilbui aankomt, eens goed in en uitademen?
    Anders kan je toch ook eens goed uithuilen bij vrienden ofzo.
    Anders weet ik niets.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Cassidy schreef:
    Same here.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Cassidy schreef:
    Same here.


    .


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Wat ik doe als ik me slecht voel is naar muziek luistern / Chocolade eten. En als ik dan zou moeten huilen dan doe ik dat gewoon; omdat het oplucht. Praat met je vrienden over eventuele problemen. Zij kunnen je een dikke knuff geven wanneer je die nodig hebt.
    - Hopelijk is dit iets waard voor jou ^^'


    The only thing that's worse than one is none.

    Heb ik ook vaak ^^
    Ik luister dan naar m'n IPod en zet het geluid zo hard dat ik niks of niemand om me heen hoor en laat de tranen gewoon gaan :] + met je vrienden praten. Bij iemand die je vertrouwd kan je altijd je hart luchten enz en dat lucht op ;]


    Don't be a drag, just be a queen.

    iSeeNoFuture schreef:
    Wat ik doe als ik me slecht voel is naar muziek luistern / Chocolade eten. En als ik dan zou moeten huilen dan doe ik dat gewoon; omdat het oplucht. Praat met je vrienden over eventuele problemen. Zij kunnen je een dikke knuff geven wanneer je die nodig hebt.
    - Hopelijk is dit iets waard voor jou ^^'

    chocolade eten mag niet want ik ben op dieeet
    en uithuilen by myn vriendinne is moeilijk aangezien ik hun heel weinig zie (op sgool zyn maar 2 meisjes end ei zitte nie een in myn klas)...
    en tis ngal ambetant as heel de klas weer een opschrikt doordat ik moet huilen...:S

    Heb ik ook.

    Heb ik de laatste tijd ook. Goed in en uitademen. Praten met vrienden en leuke dingen doen.


    your eyes are like stars in the night.

    Denken aan leuke dingen, geen zielige muziek opzetten (dan zak je alleen nog maar verder). Uhm, van je afschrijven, ik heb werkelijk geen ervaring daar mee.

    Je moet jezelf af en toe ook iets gunnen, hoor.. Bv 1 stukje chocolade op zondag, en doe leuke dingen. Ga op zaterdag weg met je vrienden, dan kun je de relatie versterken ofzo.


    The only thing that's worse than one is none.

    meditatie, het is kalmerend geeft innerlijke rust, maakt je open voor alles om je heen en geeft je spirituele inzicht. Sorry dit klinkt heel zweverig maar ik ben erg veel met spiritualiteit bezig dus,,,

    xx


    The Truth is always merciless

    Heb ik ook last van.
    je moet het tegen je ouders vertellen, heb ik ook gedaan. En toen ben ik met me ma naar de apotheek geweest en van die pilletjes gehaald waar je rustiger van word, het helpt wel bij mij, dus misschien een aanrader voor meerdere mensen hier.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Heb ik ook vaak, gewoon disney films kijken met een grote pot ijscreem! (:


    Get outta my head!