• Hi peepz.

Ik ben bezig met een nieuwe story. Al wie zoekt naar een Bill lovestory, heb ik deze in de aanbieding voor jou. ^^

Stukje;

Uitleg:

May is een meisje van zowat overal. Ze heeft Amerikaans en Duits bloed door haar aderen stromen. Je kan niet zeggen dat ze van een bepaald land komt want ze woont samen met haar ouders en oudere broer op een woonboot die constant de oceaan verkent. May heeft al vele horizons gezien en veel mooie zonsondergangen meegemaakt op de open oceaan. Ze is zeventien jaar oud en kreeg vroeger les van haar moeder. Haar vader was kapitein van beroep en dus besloten ze maar een woonboot te kopen. Maar wanneer de motor van de boot in problemen geraakt belandde ze in Duitsland. Haar vader zet de boot aan de kade en laat de boot repareren terwijl May met haar moeder en broer in een hotel gaan inchecken voor toch twee weken. Daar doet May een ontdekking dat haar leven meteen een heel andere wending geeft.

Enkele weetjes:

- Het is een love story over Bill Kaulitz.
    - De serie wordt omschreven in ik-vorm en tegenwoordige tijd.
    - Klein lettertype. (Als je er moeite mee hebt kan je, je scherm vergroten door ‘ctrl’ ingedrukt te houden en op ‘+’ te drukken. Om terug naar normaal formaat te gaan doe je hetzelfde maar druk je i.p.v. op plus, op min.)
    - Enjoy!

Link;
    http://www.quizlet.nl/stories/14494/sunsets-amp-oceans/

Ik zou het erg waarderen .. Achja je ziet maar! ^^
    Maar alvast bedankt!

[ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 19:46 ]

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Ik ga hem maken, maar heb nu even geen zin om te lezen.. Je zalt wel merken als ik hem lees x'D

Keep calm and love Zayn Malik =)

Nou bedankt iedereen. .__.
    Not! .__.
    Deel 2 is er!

Deel 3 is er!!
    Kom op, als je van Bill Kaulitz houdt. Ik wil meer lezers. Probeer anders gewoon eerst deel 1 en kijk dan verder. .__.