• helleuw<33,
    ik wil heel graag een twilight story maken. Maar ik durf het niet alleen te doeen....., ja ik ben ee schijterd, maar ik ben gewoon bang da het niet goed is ofzoow. dus misscien wil iemand me helpen? het gaat over wilight, ja, ik ben zo'n enge verslaafde creep. nee grapje, ik ben niet eng, maar wel gestoord. Wil je me misschien helpen? het gaat over een vampier, ze heet bella. Ze is depressief omdat haar vampieren leven tot nu toe niet echt rusig is verlopen, ze word mishandeld, verkracht en moest zelfs in een leger vechten. Dan horen zij en haar beste vriendinnen over de cullens, en dat zij ook vegetarisch zijn. ze sluiten zich aanbij de cullens. helaas kan bella niet verbergen dat ze iets voor Edward voelt.

    wie wil me helpen?
    -xxx- mij.
    ps; maak een korte proloog ofzo iets, en zet die erbij dan kan ik kijken welke schrijf stijl het beste bij mij past. want ik ben ook nog naar beginnend.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 21:14 ]


    You got my heart and I don't know how you did it.

    Als ik naar hem kijk, diep in zijn prachtige ogen voel ik duizenden vuurvliegjes in mijn maag ontploffen, de manier waarop hij zijn mond hoeken krult doen me stralen, de manier waarop zijn haar nonchalant in de wind waait doet mij lachen. Wat zou ik hem graag in mijn armen willen sluiten hem uren lang in zijn ogen staren.

    Dan kom ik terug in de realiteit zullen ze ons wel mogen, wat zouden ze doen als ze te weten komen over ons verleden. Ik zet een stapje naar de wat oudere man toe “Aangenaam, ik ben Bella” zeg ik en steek mijn hand uit. Hij knik belangstellend maar al gou veranderen zijn vriendelijke ogen in een duistere blik bang trek ik me terug “wie zijn jullie!” roept hij streng, ik schik als ik zijn stem hoor, ik wist dat zo iets zou gebeuren, "Laat ze binnen Carlisle" zegt de zachte stem van hem de jongen die mijn hart heeft gestolen van het moment dat hij zijn lach toonde.



    Zo iets ??

    [ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 22:19 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    6 december 1810

    De pijn wordt steeds erger, het is geen gewone pijn. Een helse pijn, brandend door mijn aderen, zoekend naar mijn zwakke plekken, allesoverweldigende pijn. Mijn binnenste schreeuwt om rust. Niets schijnt de pijn te kunnen stoppen. Steeds erger en erger. Dan.. vinden de vlammen mijn hart...


    dat is hoe mijn einde luidde..

    en een nieuw begin ontstond.

    Ik ben Bella, en ik ben nu 200 jaar oud. 6 december 1810 is de dag dat mijn leven veranderden. Compleet veranderden. Ik ben van leven naar dood overgegaan, maar toch ben ik er nog. Ik ben een vampier. Jarenlang hebben vreselijke gebeurtenissen mijn koude hart verscheurd, jaren van ellende, gedwongen gevechten, mishandeling en verkrachting.
    Totdat ik voor het eerst over ze hoorde. De Cullens. Ik vond nieuwe hoop.

    zoiets?? geenidee.. ik doe ook maar wat, heb nog nooit een quizletverhaal gemaakt ;)

    haha je hebt in elk geval veel vrijwilligers. ik heb niet genoeg tijd dus voor mij gaat het denk ik niet helaas.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder