Op school slaan vrienden van mij me weleens op m'n kont, en dat vind ik niet erg, maar dat terzijde.
We gingen vandaag zwemmen op school met de sportklassen -weinig meiden dus- en toen vonden mijn vrienden me er leuk uitzien en alles. Ik knuffelde met m'n crush en alles, ,maar uiteindelijk kregen anderen het voor mekaar mn bikinitopje los te maken. En nu verzint zo'n jongen, Youssef, dat ik dat leuk vond alles. Nou, dat is niet zo. Maar ik heb dus keiharde ruzie met Youssef, En nu verzint hij dus dat ik aan Vinnie en Ryan [Vinnie is m'n crush en Ryan een goede vriend] en nog meer jongens me tieten liet zien alles. Dat is niet waar. En nu schelden vrienden die ik al jaren ken me uit voor een kankerhoer, terwijl ik heel zuinig op m'n lichaam ben en dat altijd al geweest ben. En nu krijg ik van iedereen de volle laag en ze moeten me niet meer -oké dat boeit me niet- maar Youssef zei tegen mn crush dat ik 'm leuk vind en nu heb ik dat probleem dr ook bij, echt serieus ik wil ze nu allebei echt vermoorden serieus.
Ik kan er niet tegen. In deze blog staat het hele gesprek met die vriend die ik al zo lang kende -niet die youssef, hem heb ik verwijderd- en alles.
Maar ik wil echt weg man van deze wereld. Teveel problemen, ik heb er zóveel. Dankzij hun. Ik ben een kankerhoer. Althans dat vinden zij. Maar ik weet dat ik dat niet ben, maaar erg leuk om dat te horen is het niet, natuurlijk.
Ze mogen doodvallen, ik word er scheitziek van. Het punt is, Youssef komt zo stoer over [althans dat probeert hij] op msn. Maar dat is-ie niet. Integendeel zelfs. Hij is zelfs bang als ie me ziet. Hij is gewoon fucking zielig. Klaar.
Sorry, maar ik móest het kwijt.
Oja:
karim zegt:
zeg dan
Esmée de hoer. Yay. zegt:
want? normaal was ik toch ook er nooit voor je en nu heb je me opeens nodig? ik was toch altijd zo'n vuile hoer die al die jongens aflebberde en genoot van die aandacht en dat ze me wilden verkrachten? ja toch? en youssef sprak toch de waarheid? nou dan, ga lekker naar hem toe.
karim zegt:
ik sna;p je ff niet
Esmée de hoer. Yay. zegt:
JA JIJ SNAPT ME NOOIT ALS HET JOU GODVERDOMME NIET UITKOMT
---
Tja. Zo gaat dat dan he.
Mysli zdes' uzhe ne vazhny