• Nou, ik ben de laatste dagen wat boos op me vriendje, omdat hij soms amper aandacht aan me geeft op msn fzo, lange afstands relatie, en dan vandaag ging ik naar hem toe, en dan doet hij zo lief, tja, dan kan je gewoon niet meer boos zijn..

    hebben jullie dat ook wel eens, dat je gewoon niet meer op iemand boos kan zijn?

    Aangezien ik heel koppig ben, blijf ik wel een tijdje boos, dat gaat niet zomaar weg. Maar iemand moet mij wel iets ergs flikken wil ik enorm boos worden.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ja mijn beste vriendin xD haha ze is zo mega irritant en soms wil ik dr wel slaan.. maar ik hou te veel van dr.. dan kan je niet boos zijn en ook niet slaan xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ja, mijn vrieeeend. Heel irritant.


    Your make-up is terrible

    Daarom zijn lange afstandsrelaties heel ingewikkeld. Een face to face relatie gaat zo veel beter.


    it's so empty living behind these castle walls

    BOUM schreef:
    Daarom zijn lange afstandsrelaties heel ingewikkeld. Een face to face relatie gaat zo veel beter.


    Nou, we zien elkaar zoveel we kunnen, maar het is inderdaad ingewikkelder dan een normale relatie.

    Ik word sowieso nooit echt boos en als ik het ben, ben ik het eigenlijk in no time wel weer vergeten.
    Pas als iemand me écht iets heel ergs aan doet word ik echt boos, maar dan vergeef ik ook echt niet (snel) meer.


    I clicked my heels and wished for you.

    ik kan zowizo niet echt boos worden op mijn vriend, ik heb gewoon een onwijs goede band met hem :)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik kan op iedereen boos worden. Boos blijven is een 2e


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nou, ik ben heel snel mijn boosheid vergeten. Maar als ik echt, echt pissig ben op iemand gaat het niet zo snel weer over. Zo heeft iemand mijn kijk op hem voor eens en altijd veranderd en slim chance dat ik diegene ooit weer op de oude manier zal zien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Beamsville schreef:
    Aangezien ik heel koppig ben, blijf ik wel een tijdje boos, dat gaat niet zomaar weg. Maar iemand moet mij wel iets ergs flikken wil ik enorm boos worden.


    None but ourselves can free our minds.

    Ja, ik wel ja.

    Beamsville schreef:
    Aangezien ik heel koppig ben, blijf ik wel een tijdje boos, dat gaat niet zomaar weg. Maar iemand moet mij wel iets ergs flikken wil ik enorm boos worden.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Beamsville schreef:
    Aangezien ik heel koppig ben, blijf ik wel een tijdje boos, dat gaat niet zomaar weg. Maar iemand moet mij wel iets ergs flikken wil ik enorm boos worden.


    I live for the applause, you will die for it.

    Beamsville schreef:
    Aangezien ik heel koppig ben, blijf ik wel een tijdje boos, dat gaat niet zomaar weg. Maar iemand moet mij wel iets ergs flikken wil ik enorm boos worden.

    Ik kan niet boos worden op mijn vriendje. Maar wel op mijn vriendinnen en als ik dan boos ben spreek ik een tijdje niet meer tegen ze.