• Mijn zus woont al langer op kamers in Nijmegen en nu gaat mijn oudste broer ook daar op kamers.
    Alleen mijn andere broer is gestopt mijn zijn studie, dus die blijft nog wel even thuis wonen.
    Maar stiekem vind ik het wel leuk dat ook mijn oudste broer nu weg gaat. Verlossing!

    Woont bij jullie iedereen nog thuis?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ja, mijn broer is nog maar 15. :3


    Only losers can act the way you do

    D: Feestje? C:
    Mijn broer leeft samen met zijn vriendin en zoon. Maar die wonen niet ver weg. 5 min fietsen C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn broer is 25, dus die woont niet meer thuis en mijn zus is er 23 en die woont ook niet meer thuis :Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja, mijn broer is 13 :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Ja, mijn broer is nog maar 14, dus dat duurt wel nog een eindje (: Maar ik ga volgend jaar op kamers, dus dan ben ik van hen verlost ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik ben enigskind xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Haha, nee mijn zus is nog 16. ;3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben de oudste thuis.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2010 - 18:55 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb 1 broer en die woont niet meer thuis sinds een half jaar. Dus ik ben enigst kind in huis :Y)


    when words fail, music speaks.

    Jup, mijn zusje is 15.


    I am an idiot, I move.

    Jah, mijn broer is 19 en hij dénkt er nog niet aan om weg te gaan. Verwend joch :Y)

    Mijn ene broer van 23 woont allang op zichzelf, mijn andere broer van 20 gaat dit jaar op kamers .. En dat wil ik helemaal niet! ;$


    -

    ja, mijn broer, maar die gaat binnenkort weg :P


    You'd better lose yourself in the music <3

    Ik heb alleen een jonger broertje van 12, dus die woont nog thuis. :3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Twee van mijn broers wonen nog thuis, en twee wonen op zichzelf. Eentje moet er écht uit, dan kan ik op z'n kamer en hij is ook gewoon te oud! :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'