• Dus ik ben ongeveer twee weken geleden voor een jongen ,die al ongeveer 3 jaar bij mij op school zit, gevallen, tot die tijd viel hij mij niet echt op, toch niet als lief, maar nu twee weken geleden wel. Ik viel gewoon voor hem. Maar nu heb ik een paar probleempjes. Die jongen is Albanees, maar woont al bijna heel zijn leven in België en beheerst de talen Nederlands en Frans perfect. Mijn broer heeft geen problemen met Albanezen, Turken of Marrokanen, zolang ik er niet mee verkeer. Hij is bang dat andere rassen aggressiever uit de hoek komen dan blanken --', en dat hij mij verplichtingen dan zal opgeven terwijl ik thuis vrij ben opgevoed en mag doen waar ik zin in heb. En ik wil dat mijn broer mijn dates goedkeurd, dus zolang mijn broer tegen hem is , kan ik hem niet daten. En dan nu het grootste probleem, eerst leek hij aandacht voor mij te hebben, als ik naar hem keek , keek hij mij terug aan, en bleef hij even staren naar mij. Maar nu één van mijn beste vriendinnen heeft mij gezegd dat hij verliefd is geworden op een supergoede vriendin S van mij. En die heeft op haar beurt geen interesse in hem omdat ze al 6 maanden een vriend heeft, en keiveel van hem houdt. Al twee vriendinnen van mij onderandere S hebben een goed woord voor mij gedaan. Maar volgens mij gaat dat weinig uithalen, en toch wil ik hem. Heeft iemand tips voor mij, hoe ik zijn interesse moet wekken voor mij. Ik moet morgen bij S gaan om haar 's morgens goedendag te zeggen, en hem ook een goedendagzoen te geven O.o Ohja heeft iemand daar ook tips voor, want als ik in zijn buurt ben durf ik weinig te zeggen en ben ik vaak zenuwachtig als hij mij ook maar met zijn sexy doordringende blik aankijkt?
    PS: sorry voor deze lange tekst, en bedankt voor het lezen

    [ bericht aangepast op 3 feb 2010 - 17:52 ]

    Hmm
    als je hem wilt daten zou ik gewoon proberen contact te leggen
    zeg gewoon eens spontaan hoi als je hem ziet

    en wat betreft je broer
    misschien kun je hem, als je hem gaat daten, aan je broer voorstellen? Zo leert je broer hem kennen en misschien zegt je broer dan wel dat hij okee is

    succes
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Probeer iets te verzinnen waarover je met hem kan praten. en zeg hoi tegen hem als je hem tegen komt zodat hij weet dat je wel intresse hebt. doe niet te overdreven want dan is hij het snel zat.
    maar af en toe hoi of gewoon een praatje kan al heel veel doen =]

    hoop dat het iets helpt

    ps: je moet doen wat je zelf wilt en fijn vind,


    Love is the movement <3

    Maak een goede grappige blunder.
    Jij hebt plezier en je valt zeker op, haha :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Maak een goede grappige blunder.
    Jij hebt plezier en je valt zeker op, haha :"D


    Haha
    Maar dan lacht hij mij gewoon ,denk ik, uit :|
    Alhoewel dan val ik wel op xD Maar niet op de manier dat ik echt wil, ik wil niet in zijn ogen bekent staan als het blunderig meisje , nu kent hij mij vooral als het meisje-dat-shoppen-in-Aalst-boven-school-kiest-meisje xD

    [ bericht aangepast op 3 feb 2010 - 18:06 ]