• Ik haalde maandag 100% bij een TOAtoets van Engels, het hoogste van de klas! -Ja, ik heb nog wel 1 andere klasgenoot die 93% en verder heb ik geen klas- Maar toch, dat betekent dat ik op niveau b1 zit (want hoger ging die toets even niet) En a1 is dan het laagst. En ja, er waren mensen die dat hadden en volgens mijn leraren zijn dat die meisjes die alleen maar praten, waar het nooit meer goed mee komt, het IQ van een regenworm hebben, niet eens weten wat serious betekent en hoe je spelt, en hun naam niet kunnen spellen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2010 - 20:41 ]


    Your make-up is terrible

    Wat is een TOAtoets? ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Wat is een TOAtoets? ;$


    Een toets die bij ons computerprogramma hoort om te kijken of je alles wat je geleerd hebt de afgelopen tijd beheerst, en om te meten op welk niveau je zit.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2010 - 20:39 ]


    Your make-up is terrible

    had ik ook in de 2de:P nu niet meer.


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    had ik ook in de 2de:P nu niet meer.


    Het was een MBO toets -Okay, met stof uit mijn examenjaar op VMBO-T maar niet uit de tweede-


    Your make-up is terrible

    Het was een MBO toets -Okay, met stof uit mijn examenjaar op VMBO-T maar niet uit de tweede-


    Bij ons gingen ze ook testen om de 6 weken wat we wisten alleen ik leer alijd voor wat die dag nodig daarna vergeet ik het :P Maar haalde wel goede punten enzi.


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    Bij ons gingen ze ook testen om de 6 weken wat we wisten alleen ik leer alijd voor wat die dag nodig daarna vergeet ik het :P Maar haalde wel goede punten enzi.


    Ja, vooral met woordjes (cat) Want die woordjes slaan nooit ergens op en niemand gebruikt ze ooit in die vorm.


    Your make-up is terrible

    Wat leuk voor je van die 100 procent (':


    Just a simple "I love you" (:

    Misguided schreef:
    Wat leuk voor je van die 100 procent (':


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.