• Ik snap geen hol van jongens meer.
    Ik dacht dat mijn crush me leuk vond, maar nu denk ik weer heel wat anders. Het ene moment doet ie alsof ie me leuk vind, stuurt ie me lieve smsjes en praten we de hele tijd. En nu antwoord ie overal alleen maar 'oh' op.
    Vreemde wezens, die jongens.

    Wie snapt er nog meer niets van jongens?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien issie gekwetst, denkt hij (heeft hij ergens iets gehoord of gelezen) dat jij aandacht geeft aan een andere jongen. Of er is iets bij hem gebeurt wat hem geraakt heeft maar niet wil toegeven.


    Your make-up is terrible

    Nou, dat zijn gewoon jongens ;] Misschien is die gewoon beetje zenuwappig omdat die jou leuk vind en niet weet hoe die met meisjes moet omgaan ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Hoshizora schreef:
    Nou, dat zijn gewoon jongens ;] Misschien is die gewoon beetje zenuwappig omdat die jou leuk vind en niet weet hoe die met meisjes moet omgaan ;]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Nou, ik snap eigenlijk meer niks van mezelf als ik een jongen op het oog heb of een jongen waarmee ik wat heb gehad. Ik word 1 brok emotionele pulp. Sjit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik snap ze een beetje,
    maar soms heb ik het ook wel eens dat ik geen ene hol snap waarom ze iets doen..

    Zaitsev schreef:
    Nou, ik snap eigenlijk meer niks van mezelf als ik een jongen op het oog heb of een jongen waarmee ik wat heb gehad. Ik word 1 brok emotionele pulp. Sjit.

    Haha, dat komt me bekend voor (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hoshizora schreef:
    Nou, dat zijn gewoon jongens ;] Misschien is die gewoon beetje zenuwappig omdat die jou leuk vind en niet weet hoe die met meisjes moet omgaan ;]


    I need you like a heart needs a beat