• We hebben vanmorgen bijna 3 kwartier op die klote bus moeten wachten. Het was koud door de wind/sneeuw en we waren helemaal doorweekt. Serieus we hebben altijd problemen met die bus o.o


    when words fail, music speaks.

    Bij mij is dat ook altijd, als ik ergens dringend moet zijn komt die bus uren te laat en als ik alles op mijn gemakje kan doen komt ze zelfs te vroeg.Ik word gek van 't openbaar vervoer --'


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Bij ons was de bus ook best wel laat. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    Heb ik wel vaker ..


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ga met de fiets naar school, maar heel veel beter is dat niet. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ik denk dat het komt omdat het zulk slecht weer is (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn trein heeft al 3 weken achter elkaar elke dag vertraging. Daar word je pas ziek van :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Normaal fiets ik maar ik ga deze week lekker eens met de bus _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja, verschrikkelijk dat weer =='
    Ik dacht het vijfde eens een tussenuur te nemen, kom ik meer dood dan levend thuis aan. Doorweekt, ijskoud en moe. En toen had ik besloten niet meer terug te fietsen voor Nederlands (waar ze overigens waarschijnlijk alleen zullen praten over de dood van een klasgenote, en ik kan al zo slecht tegen dat soort situaties).

    [ bericht aangepast op 2 feb 2010 - 20:16 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik woon te dicht bij het school,dus kan ik geen bus of trein pakken. Dus ik heb daar ook nooit problemen mee.

    Closure schreef:
    Bij mij is dat ook altijd, als ik ergens dringend moet zijn komt die bus uren te laat en als ik alles op mijn gemakje kan doen komt ze zelfs te vroeg.Ik word gek van 't openbaar vervoer --'


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Mijn bus is altijd te laat als het gesneeuwd heeft of als de baan vol ijs ligt.

    Ah klote ,
    dat heb ik ook altijd met de tram . ><
    Heel irritant . --'

    Maandag moest ik dat ook, en dan zaten we nog meer dan een uur op de bus zelf en dan waren we nog één lesuur te laat. ;o


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wow, dat is echt wel lang o.o


    Happiness hit her like a train on a track

    Mijn handen waren zo koud toen ik thuiskwam van school dat het heet was.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny