• Of er mensen zouden zijn op een site zoals Quizlet die foto's van mij zouden gebruiken haha. dat vroeg ik me af toen ik op DeviantArt een foto ging posten :3

    Dus denk ej dat er mensen zouden zijn die onze foto's zouden gebruiken in hun verhalen ? o.o


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb geen idee. o.o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik denk het wel:X


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    No idea :'D

    Zou wel grappig zijn.


    You can run but not hide

    Er is iemand die een foto van Tara gebruikte en ze wist niet dat zij op Quizlet was want ze vond die gewoon op internet. Maar ik had haar 'gewaarschuwd' zegmaar, en ik heb gezegd dat ze het misschien beter eens kon vragen! x]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zou het niet weten.
    Misschien voor een opdracht voor school,dan vraag ik soms wel of ik die mag gebruiken. Maar meestal zoek ik gewoon zelf op google enzo.

    Had er ooit niet eens iemand een foto van haarzelf die iemand anders gebruikte als profielfoto? :')

    Het zou kunnen, als het mooie foto's zijn. :3


    Only losers can act the way you do

    Ferox schreef:
    Had er ooit niet eens iemand een foto van haarzelf die iemand anders gebruikte als profielfoto? :')

    Het zou kunnen, als het mooie foto's zijn. :3


    None but ourselves can free our minds.

    dat zou eng zijn, lees je ineens een verhaal en dan zie je je eigen foto terwijl je die niet heb gegeven ofzo xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Uhm, dat denk ik wel =3

    Ik had ooit eens een zwart/wit foto van mezelf op internet gezet, in avatar vorm (100x100) Schijnbaar vonden mensen 'm leuk, want ik vond hem later terug als een avatar plaatje van iemand... xD


    Life is hard and then we die

    RememberXme schreef:
    dat zou eng zijn, lees je ineens een verhaal en dan zie je je eigen foto terwijl je die niet heb gegeven ofzo xD
    dat heb ik nu dus ook ;x en nu heb ik plotselinge neigingen om al mijn foto's overal van het internet te verwijderen :%


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...) dat heb ik nu dus ook ;x en nu heb ik plotselinge neigingen om al mijn foto's overal van het internet te verwijderen :%
    Zie het als een compliment. Jij weet dat je echt bent en anderen vinden jou mooi genoeg om te gebruiken :Y).


    when words fail, music speaks.

    I don't know o.o Haha, stel je voor...iemand wilt een 'fake' persoontje maken en ze gebruiken jouw foto daarvoor ;D

    Irgendwann schreef:
    I don't know o.o Haha, stel je voor...iemand wilt een 'fake' persoontje maken en ze gebruiken jouw foto daarvoor ;D
    BAH Joyce hou op ;x ik word bang haha. Ik ahd een fake trouwens, die heb jij nog uitgescholden (A)

    @Bo
    Jij weet ook dat ik echt ben -denkt aan der cam-


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb geen idee :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.