• Heey,
    Ik gaa 23 feb naar Tokio Hotel concert!

    Was eerst op 4 maart 2008 Ithink

    Waar zijn jullie allemaal naar toe geweest?
    en ga je ook naar th ?


    [[x]. Twincest .[x]]

    Ik ben naar Lady GaGa geweest, Rihanna, Pink, Enrique Iglesias -m'n moeder wilde dat ;s-, Lily Allen, PCD, Tokio Hotel, etc. En ik ga nog naar TH, Rihanna en Emilie Autumn! <3


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    ik ben naar Tokio Hotel & K3 geweest. :3

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 21:31 ]

    Cinema Bizarre, Destine, Destine, Only Seven left, makebelieve, out of sight.
    En ik ga nog naar: Tokio Hotel, destine, only seven left + makebelieve

    Tokio Hotel 3x, Heideroosjes, All Missing Pieces, Cancer Bats, Silverstein, Note to Amy 2x, Appelpop, Beatstad en ik ga misschien donderdag naar Machinehead


    your eyes are like stars in the night.

    Waw, leuk.
    Ik ga naar TokioHotel in vorstNationaal :]
    & voor de rest heb ik nog alleen maar de laatste twee tmfawards meegemaakt ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik ben geweest naar: Tokio Hotel (3x), Cinema Bizarre (3x), Nightwish (2x), Tarja Turunen (1x), Stream of Passion (1x), Omnia (2x), Rapalje (1x), Valravn (2x), Irfan (2x), Alexander Rybak, Kate Ryan, Milk inc -hit the road- (1x), Sexslaves (1x), Another Dead Hero (1x), BugGirl (1x), Shakira (1x), Coldplay (1x), Pain (2x), Indica (1x), Jeremy's (2x), SAT2D (1x), Destine (1x), Blowsight (2x). Dat was het volgens mij wel :Y)

    Ik ga dit jaar nog naar: Tokio Hotel (heel misschien 2x), Nena (1x), Emilie Autumn (2x), Faun (1x), Stream of Passion (2x), SexSlaves (1x), Castelfest (3 dagen). En vast ook nog wel wat meer :'DD

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 21:34 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    - K3
    - TMF Awards (o.a. Within Temptation, Daughtry<3, die van Ruby, Ruby, Ruby [naam vergeten], Sugababes en meer)
    - TH (4 maart & 14 juli)
    - Avril Lavigne

    En ik ga dit jaar naar Everlife en hoop weer naar Avril te gaan als ze weer kom. En als The Hoosiers komen, sleep ik mijn vader zeker weten mee (cool)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Check mijn blog!


    Some people make the world special just by being in it

    14 juni ben ik nog geweest, en ja ik ga ook 23-02 ^^


    Life is hard and then we die

    Hopeless schreef:
    - K3
    - TMF Awards (o.a. Within Temptation, Daughtry<3, die van Ruby, Ruby, Ruby [naam vergeten], Sugababes en meer)
    - TH (4 maart & 14 juli)
    - Avril Lavigne

    En ik ga dit jaar naar Everlife en hoop weer naar Avril te gaan als ze weer kom. En als The Hoosiers komen, sleep ik mijn vader zeker weten mee (cool)

    The Kaiser chiefs (:

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 21:40 ]


    your eyes are like stars in the night.

    K3, Greenlizard, Intwine, Incubus, De Heideroosjes, Sevendust, Jugementsday, Dregd, Van Katoen, Paramore, Tokio Hotel, Pinkpop en Lowlands.


    I've got you to make me feel stronger.

    Tokio Hotel, All Missing Pieces, Simple Plan, Zebrahead. En ik ben ook nog naar de Zwarte Cross + Paaspop geweest, dus ook veel artiesten gezien.
    23 februari ga ik weer naar TH (:

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 21:58 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Justin Timberlake - Tokio hotel (2x) - Within Temptation - EBBA's (met CB) - Dir en Grey :]
    En ik ga de 23e ook naar TH in Ahoy. ;]

    En volgens mij ben ik iets vergeten. :X


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    K3, Jasper Erkens, Tokio Hotel (en 25febru weer), Breath The Sound en voor de rest kan ik nergens opkomen haha :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    10 juli 2009 destine/cinema bizarre
    12 februari 2010 onlysevenleft/destine
    23 februari 2010 tokio hotel


    Nvt