• ik zoek rollen voor mensen die steeds of om het hoofdstuk er voor in willen komen, namelijk steeds een 'evil' iemand die achter Elena of dierbaren van Elena op de hielen zit en ook een vampier of demon is. Dus steeds of om het hoofdstuk een slechterik snaps?.



    HET IS DUS EEN GASTROL, net zoals in series. De misschien is er ook wel een rol dat later weer terug komt.



    Naam;
    Leefdtijd;
    Foto;
    Hoe evil wil je zijn;
    Mythe (Vampier, demon, etc):
    Passie:
    Kracht:
    Verhaaltje:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Naam;Sam Beating
    Leefdtijd; 14?
    Foto;sam
    Hoe evil wil je zijn;heel evil, omdat ze zo is opgevoed door haar paps en mams
    Mythe:vampire
    Passie:mensen bang maken,
    Kracht:door alles heen zien en horen
    Verhaaltje:

    ik ben Sam beating, iedereen is eigenlyk wel bang van mij. maar dat komt omdat ik zo opgevoed ben, mijn ouders wilde juist dat iedereen bang voor me zou zijn. ik kan me soms zelfs niet in bedwang houden, en ga ik helemaal tekeer

    goed?:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam; Xavier Heww
    Leefdtijd; Oud, ziet eruit als een jaar of 17
    Foto; Xavier
    Hoe evil wil je zijn; Hij is vrij slecht, maar soms krijgt hij medelijden en durft hij -tot zijn eigen teleurstelling- wel eens goede daden verrichten.
    Mythe (Vampier, demon, etc):Demon
    Passie: Wezens imponeren met zijn krachten.
    Kracht: Hij kan dingen aan stukken rijten door zich heel hard te concentreren.
    Verhaaltje:
    Xavier weet niet wie zijn echt ouders zijn en is in lange tijd dat hij leeft van verzorgingspersoon tot verzorgingspersoon verhuist. De dag dat hij eindelijk op zijn eigen benen kon staan is hij op staande voet vertrokken. Nu houdt hij zich -verbitterd door zijn eenzaamheid- bezig met over de wereld rond te rijzen en zichzelf te trainen tot de machtigste demon aller tijden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Naam; Naomi
    Leefdtijd; 16
    Foto; http://www.emohaircutstyles.com/wp-content/uploads/2008/06/cute-emo-hair1-330x438.jpg
    Hoe evil wil je zijn; Ik wil zo zijn dat je ongeveer uit de hell bent uitgespuugt omdat je er te evil voor bent
    Mythe (Vampier, demon, etc): Demon/Devil
    Passie: Mensen martelen, vermoorden enz...
    Kracht: Bezit van mensen nemen en ze dingen laten doen en als ze niet meer nodig zijn weten ze er niks meer van.
    Verhaaltje: Naomi is vroeger gepest en daardoor heeft ze gezworen nooit meer gevoel te hebben. Ze heeft zeg maar haar ziel aan de hell verkocht.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 17:01 ]


    Queen of Hell is my name

    Naam; Arabelle
    Leefdtijd; Onbekend
    Foto; http://fc03.deviantart.net/fs51/f/2009/323/2/4/Apocalypse_Horseman_Pestilence_by_ValentinaKallias.jpg
    Hoe evil wil je zijn; Krankzinnig evil
    Mythe (Vampier, demon, etc): Vampier
    Passie: Viool
    Kracht: Voodoopoppetjes
    Verhaaltje:

    Arabelle is vampier zolang ze zich kan herinneren, alles van daarvoor is ze permanent vergeten.
    Ze is gek. Ze is vreselijk sadistisch en krijgt echt genoegen van mensen kwellen en pijn doen, tot ze emotioneel instorten, om ze daarna te verorberen. Maar, soms popt een enge kant van haar op, een vrij liefhebbende. Dat is meestal in het bijzijn van haar violen, dat zijn haar 'liefjes'.
    Ze is ontzettend goed met voodoo, haar kracht, waardoor ze altijd slaagt in haar opzet.
    Ze heeft opvallende, oppervlakkige verwondingen die maar niet weg gaan. Dat is opmerkelijk in het vampierenras, want elke vampier heeft een gave, sterke huid. Zij niet. Ze is heel broos, en kwetsbaar mocht ze haar krachten niet hebben.
    Arabelle is eigenlijk een zelf gekozen naam. Door dat geheugenverlies herinnert ze zich haar naam niet meer.
    Ze kleedt zich modieus en begeeft zich vaak in het nachtleven, op zoek naar een nieuwe prooi. Als ze die eenmaal in handen heeft, brengt ze die naar haar enorme villa waar ze hen opsluit in kamers uitgerust met weelderig meubilair. Want ze worden nog gekker doordat de omgeving vrij veilig aanvoelt, maar ze wel weten dat ze alles behalve dat zijn!

    Naam; Trick & treat flameheart (tweeling:trick=jongen treat=meisje)
    Leefdtijd; 19
    Foto; http://1.bp.blogspot.com/__dYbyMRfnIQ/SRmhHaKsetI/AAAAAAAAAxA/yjmBn13ZHSQ/s400/545fa403fe41c5df7c7279b2ce8ab4c19c336a72.jpg
    Hoe evil wil je zijn; creepy evil
    Mythe (Vampier, demon, etc): insane twin
    Passie: met hun 'speeltje' spelen tot ze het beu zijn
    Kracht: geen maar trick is goed met pistolen en treat met een scythe
    Verhaaltje:

    Trick & treat waren beide ongewild en werden in een doos bij het afval gezet. Ze groeiden op in een weeshuis maar liepen uiteindelijk weg. Kwamen terecht in de donkere kant van deze wereld en geraakten er niet meer uit. Ze hebben geen hoop meer in de mensheid en het doet hun niets ze met hun handen te vermoorden. Als ze een ineteresant iemand hebben gevonden spelen ze er graag kat en muis mee, tot je uiteindelijk in de val trapt. en als je uiteindelijk op de rand van leven en dood staat hoor je hoe je lot al verzegeld was toen je hen tegenkwam. "come and play, fall again and again, get up quick quick..." ~ "run faster and faster, in our trap, you'll be trapped in our labyrinth, search for the escape and entertain us..." "You'e destiny was already made when you met us...hehe"

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 23:24 ]


    Make This World Deep So I Can Jump In It!