• Helleu,
    ik weet niet of hier al een klacht over is, maar een vriendin van mij heeft een hele mooie template en blablabla gemaakt. Die is wel opgeslagen, maar als ze hem aanklikt om op haar profiel te doen, en ze gaat naar haar profiel, is de template er niet. Ze probeert het de hele tijd, maar het komt er gewoon niet. En ook niet als ze andere templates die ze heeft gemaakt aanklikt. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden ?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Als je dan je template aanklikt, moet je wel op 'aanpassen' klikken, anders werkt ie niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    Als je dan je template aanklikt, moet je wel op 'aanpassen' klikken, anders werkt ie niet.


    I need you like a heart needs a beat

    Eh ja, zo'n vraag had ik ook. Ik was in mijn inbox aan het kijken naar het antwoord, maar ben het kwijt =='
    Ik geloof dat zoiets eens per dag wordt bijgewerkt. Dus als ze morgen weer inlogt, moet het te zien zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oja, het moet zo: Dan ga je naar aanpassen, template beheer, klik je diegene aan die je wilt hebben, en dan weer op aanpassen, dan krijg je die template te zien, en dan moet je helemaal naar beneden scrollen en dan zie je staan: Veranderingen opslaan. En dan klik je daarop en the problem is solved. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    Als je dan je template aanklikt, moet je wel op 'aanpassen' klikken, anders werkt ie niet.

    Ik heb alles geprobeerd wat jullie zeiden, en nog steeds helpt het niet. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Eloquent schreef:
    Als je dan je template aanklikt, moet je wel op 'aanpassen' klikken, anders werkt ie niet.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Staat het boven haar oranje profielblokje 'Toon template' ?!
    Misschien heeft ze die per ongeluk uitgeschakeld of zo...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    vervelend.


    be careful of what you do. i'm always watching you.