• Ja.
    Vandaag was er in de grote pauze een zip your lip concert. En die zangeres van Leaf(http://www.youtube.com/watch?v=RDFTlw3BfTM) Die kwam zingen samen met een andere man en nog wat leerlingen gingen een lied rappen.

    En er werd ook een gastles gegeven door een meisje van 17 uit Oeganda die zelf hiv-positief is. en daar ging ze dan vanalles over vertellen. alleen ik kon daar niet heen want die lessen waren vol .____.

    Een jongen van mijn school is ook naar Oeganda geweest voor Zip your lip

    Je eet 24 uur niets, zoekt daarvoor sponsors en haalt geld op voor aidsprojecten van World Vision in Afrika. Met elke 24 euro help je een jongere daar!


    Word er bij jullie op school ook aan Zip your lip gedaan?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 22:04 ]

    Ken ik echt niet maar lijkt me wel echt heel erg leuk:D


    Some angels have no wings.

    nee, volgens mij niet =3

    Wat is dat oô ?

    Nog nooit van gehoord? o_o


    Protège moi de mes désirs.

    Conspiracy schreef:
    Wat is dat oô ?


    Je eet 24 uur niets, zoekt daarvoor sponsors en haalt geld op voor aidsprojecten van World Vision in Afrika. Met elke 24 euro help je een jongere daar!

    Nee.


    You can run but not hide

    Nee. Er was wel Bentes haaractie, dan moest je minimaal 25 centimeter van je haar afknippen en dan kreeg KiKa of zo daar geld voor.
    En we deden bij bio aan de mobieltjesactie van stichting opkikker. Voor elk mobieltje dat wordt ingeleverd krijgen ze 3 euro 50.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.